اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس شورای اسلامی پل سفید مازندران:

ورزشهای سنتی و بومی شیرگاه تقویت شود

خبرگزاری فارس: رییس شورای اسلامی شهر پل سفید مازندران گفت: ورزش‌های سنتی و بومی شیرگاه تقویت شود.

ورزشهای سنتی و بومی شیرگاه تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، رمضانعلی قاسمی عصر امروز در همایش پیاد‌ه‌‌روی شهر پل سفید با گرامیداشت روز شوراها و روز کارگر و روز معلم اظهار داشت: آسایش و رفاهی که در حال حاضر در کشور حاکم است را مدیون جوانان آزاده‌ای هستیم که در طول سی سال انقلاب برای سربلندی ایران تلاش کردند.

وی تصریح کرد: افتخارات کنونی ورزشی و علمی به لطف رشادت‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

رییس شورای اسلامی شهر پل سفید گفت: کسب افتخارات ورزشی جهانی توسط؛ مهدی تقوی، احمدرضا رضایی، بهداد سلیمی، رضا یزدانی و مجتبی عابدینی بیانگر وجود استعدادهای گسترده در جوانان شهرستان است.

وی بر تلاش شورای اسلامی پل سفید برای رسیدگی به وضعیت رفاهی تاکید کرد و افزود: تلاش برای رشد ورزش شهر نیز در برنامه‌ریزی ما قرار دارد.

قاسمی با تاکید بر توصیه ائمه معصومین بر ورزش، گفت: عقل سالم در بدن سالم قرار دارد و تلاش برای استفاده بهینه از بسترهای ورزشی باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر پل سفید، خاطر نشان کرد: توجه به ورزش‌های سنتی و دینی در سوادکوه مورد توجه علاقمندان قرار دارد و برگزاری همایش‌های پیاده‌روی باید بیشتر برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: در ورزش همگانی می‌توان با حداقل امکانات به نهایت استفاده رسید.

قاسمی، جوانان متعهد را از ذخیره‌های انقلاب توصیف کرد و گفت: توجه به جوانان و بسترسازی برای بروز استعدادهای آنان از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که توسط مسئولان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همکاری و همراهی مردم در برنامه‌های ورزشی را مورد تاکید قرار داد و افزود: مسئولان در اجرایی شدن برنامه‌های ورزشی و فرهنگی تلاش کنند.

انتهای‌پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول