اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس شورای ورزشی بخش شیرگاه:

استعدادهای ورزشی شیرگاه نیاز به حمایت دارد

خبرگزاری فارس: رییس شورای ورزشی بخش شیرگاه گفت: استعدادهای ورزشی شیرگاه نیاز به حمایت‌های مالی دارند.

استعدادهای ورزشی شیرگاه نیاز به حمایت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، کیوان موسی‌پور در نخستین جلسه شورای ورزشی بخش شیرگاه که ظهر امروز در بخشداری این بخش برگزار شد، با تاکید بر اینکه فواید فرهنگی، جسمی و روحی ورزش بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: حمایت از ورزش از اولویت‌کاری شورای ورزشی است.

بخشدار شیرگاه به بررسی وضعیت هیئت فوتبال این بخش اشاره کرد و گفت: رشته ورزشی فوتبال از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی است که جوانان و نوجوانان زیادی به خود جذب کرده است.

وی  افزود: حمایت و پشتیبانی از رشته ورزشی فوتبال موجب ساماندهی بخش قابل توجهی از جوانان و نوجوانان می‌شود.

موسی‌پور خواستار حضور فوتبال شیرگاه در لیگ استان شد و گفت: با همکاری ادارات و نهادها و شرکت‌های بخش شیرگاه مساعدت‌های مالی برای رشد فوتبال بخش شیرگاه اجرایی می‌شود.

رییس شورای ورزشی بخش شیرگاه به رایزنی با دهیاران برای مساعدت به فوتبال این بخش اشاره کرد و افزود: با رایزنی‌های انجام شده مساعدت مالی توسط دهیاری‌های این بخش به هیئت فوتبال انجام خواهد شد.

بخشدار شیرگاه به استعدادهای ورزشی بخش شیرگاه اشاره و خاطرنشان کرد: موفقیت‌های ورزشکاران شیرگاه در میادین جهانی، آسیایی و کشوری بیانگر وجود زمینه‌های توسعه ورزشی در شیرگاه است.

وی در پایان بر لزوم هماهنگی‌های لازم برای استفاده از تسهیلات و مساعدت‌های استانی، تاکید کرد و گفت: استفاده از توانمندی‌های استانی و شهرستانی با هدف ترویج و گسترش ورزش این بخش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

انتهای‌پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول