اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر منطقه چهار دانشگاه آزاد:

98 درصد بودجه پژوهشی در دانشگاه‌های منطقه چهار جذب شد

خبرگزاری فارس: دبیر منطقه چهار دانشگاه آزاد گفت: 98 درصد بودجه پژوهشی در دانشگاه‌های منطقه چهار جذب شده و دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر 100 درصد بودجه تحقیقات و پژوهش خود را جذب کرده است.

98 درصد بودجه پژوهشی در دانشگاه‌های منطقه چهار جذب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهران مجلسی تصریح کرد: دانشگاه پس از 30 سال تلاش و سازندگی با 400 واحد و مرکز دانشگاهی به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان محسوب ‌می‌شود و منطقه چهار با 115 هزار دانشجو و 2 هزار و 500 نفر عضو هیئت علمی از موفق‌ترین مناطق 17 گانه دانشگاه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی دانشگاه در بین 118 سازمان و ارگان دولتی برای پنجمین سال متوالی مقام برتر را به دست آورد، اظهار داشت: 19 دانشگاه در سطح منطقه چهار دارای مسجد به سبک‌های اصیل معماری و اسلامی است که منشأ خدمات فرهنگی و اسلامی زیادی در دانشگاه‌ها شده است.

دبیر منطقه چهار دانشگاه آزاد افزود: 98 درصد بودجه پژوهشی در دانشگاه‌های منطقه چهار جذب شده و دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر 100 درصد بودجه تحقیقات و پژوهش خود را جذب کرده است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در دهه چهارم فعالیت خود سه هدف مهم را در صدر فعالیت‌های خود قرار داده است که از جمله توسعه واحدهای علوم و تحقیقات در استان‌ها، تشکیل هیئت امنای استانی و تفویض اختیار در راستای تمرکززدایی و توسعه مراکز رشد و تجاری‌سازی طرح‌های دانشجویان است.

در ادامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر گفت: دانشگاه هر سال بیش از هشت همایش ملی برگزار می‌کند که نشان از توان علمی دانشگاه دارد و در آینده نیز چند همایش بین‌المللی برگزار می‌کند.

سیدمحسن خلیفه‌سلطانی بیان داشت: سومین همایش ملی عمران با ارسال بیش از 200 مقاله علمی از سراسر کشور در زمینه‌های مهندسی سازه و مکانیک کاربردی، دینامیک سازه و مهندسی زلزله، آسیب‌پذیری و مقاوم‌سازی لرزه‌ای سازه‌ها، مهندسی محیط زیست، مهندسی و مدیریت منابع آب، برنامه‌ریزی حمل و نقل، راه و ترافیک، مدیریت ساخت، فناوری‌های نوین در صنعت ساختمان، مهندسی خاک، فناوری اطلاعات در مهندسی عمران و معماری و شهرسازی علوم روز و دستاوردهای جدید پژوهشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول