اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان خبر داد

برپایی نمایشگاه خدمات دولت در کرمان

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار در استان کرمان گفت: خدمات دولت در استان کرمان در نمایشگاه‌های کرمان و مشهد به نمایش گذاشته می‌شود.

برپایی نمایشگاه خدمات دولت در کرمان

کریم مهرشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: همزمان با یک‌صدمین سفر استانی ریاست جمهوری و هیئت دولت  نمایشگاهی از دستاوردهای دولت نهم و دهم در مشهد مقدس برگزار می‌شود و در این نمایشگاه عکس‌های منتخب از سفر ریاست جمهوری و همچنین پروژه‌های افتتاح شده توسط دولت نهم و دهم در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: نمایشگاهی به منظور عمق بخشیدن و معرفی آثار سفرهای استانی هیئت دولت در مجتمع فرهنگی و هنری انتظار کرمان دایر می‌شود که متشکل از 80 غرفه است.

مهرشاد از ارائه گلچینی از خدمات و دستاوردهای دولت نهم و دهم در سه سفر به استان کرمان در قالب عکس، بنر، پوستر و نماهنگ در نمایشگاه‌های کرمان و مشهد خبر داد.

وی با بیان اینکه سه دور سفر هیئت دولت به استان کرمان 658 مصوبه و توافقنامه برای استان کرمان در بر داشته است، تصریح کرد: 85.87 درصد این مصوبات عملیاتی و اجرایی شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: دور نخست سفر رئیس جمهور به استان کرمان 256 مصوبه داشت که 96.88 درصد این مصوبات اجرایی و عملیاتی شده است. ‌

مهرشاد از تصویب 235 مصوبه در دور دوم سفر هیئت دولت به استان کرمان خبر داد و افزود: 80.4 درصد این مصوبات اجرایی شده است.

وی با اشاره به تصویب 167 مصوبه در سفر سوم هیئت دولت به استان کرمان بیان داشت: میزان اجرایی شدن این مصوبات 76.7 درصد بوده است.

مهرشاد ابراز داشت: دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های مصوب هیئت دولت در استان کرمان را در قالب‌های زیربنایی، آموزشی، برنامه‌ریزی و  فرهنگی و اجتماعی در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

وی افزود: به مناسبت یک‌صدمین سفر استانی رئیس جمهور فضاسازی مناسب از سوی رسانه‌های استان کرمان و تریبون‌های نماز جمعه انجام می‌شود.

مهرشاد تصریح کرد: استاندار‌، مدیران، فرمانداران و بخشداران کرمان به مناسبت یک‌صدمین سفر استانی رئیس جمهور در نماز جمعه با مردم دیدار چهره به چهره دارند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول