اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جهرم در مجلس:

تسهیلات بانکی در فارس متناسب با سپرده‌ها نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان پرداخت تسهیلات در استان فارس برای امر سرمایه‌گذاری متناسب با سپرده‌های مردم نیست.

تسهیلات بانکی در فارس متناسب با سپرده‌ها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدرضا رضایی صبح امروز در مراسم افتتاح شعبه دوم بانک رفاه کارگران جهرم اظهار داشت: با تغییر مدیریت انجام شده در سطوح عالی بانک رفاه، تحول بسیار خوبی ایجاد شده و تغییرات مثبت چشم‌گیری در امر سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت، ترمیم بافت‌های فرسوده و قرض‌الحسنه شاهد هستیم که مدیریت بانک همراهی خوبی با تصمیمات نظام داشته است.

وی با اشاره به بحث تکریم ارباب رجوع در بانک‌ها افزود: بانک رفاه کارگران یکی از بانک‌های بسیار خوب کشور است که به یقین تکریم و احترام به ارباب رجوع در این بانک در به وجود آمدن این وضعیت نقش داشته است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در مورد پرداخت تسهیلات به مردم نیز گفت: میزان پرداخت تسهیلات در استان فارس برای امر سرمایه‌گذاری متناسب با سپرده‌های مردم نیست.

رضایی ادامه داد: در امر تسهیلات بانکی ما از برخی بانک‌ها راضی هستیم و از برخی ناراضی، یعنی با سپرده مردم تسهیلات پرداخت نمی‌کنند و همین باعث شده است تا استان فارس در زمینه بیکاری شرایط نامناسبی داشته باشد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم که بانک رفاه کارگران در بحث اشتغال و سرمایه‌گذاری همکاری خوبی با سرمایه‌گذاران و کارآفرینان داشته باشد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول