اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

1146 نفر در کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، از استخدام یک‌هزار و 146نفر در سال جاری برای همه دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

1146 نفر در کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط عمومی استانداری، فرهاد باقرپور در کارگروه پژوهش، فناوری اطلاعات و تحول اداری استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: جذب این نیروها از طریق آزمون عمومی و تخصصی در میان فارغ‌التحصیلان متقاضی شغل دولتی انجام می‌شود.

به گفته وی، برای رعایت عدالت آزمون جذب نیروی‌ها از طریق سازمان سنجش کشور انجام می‌شود و تمام الزامات قانونی از جمله سهمیه ایثارگران و معلولین کاملا رعایت خواهد شد.

باقرپور با بیان اینکه این آزمون حداکثر تا دو ماه آینده برگزار می‌شود، از داوطلبان خواست تا از هم اکنون نسبت به مطالعه دروس عمومی و تخصصی مربوطه بپردازند تا با آمادگی ‌کامل در این رقابت شرکت کنند.

 این معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: جزئیات دقیق جذب این نیروها به زودی از طریق صدا و سیما و دیگر رسانه‌های گروهی استان اعلام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری به دستگاه‌های اجرایی و استانداری نیست.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول