اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت روابط عمومی سازمان صنعت و معدن کرمان

سومین تور خبری کرمان برگزار شد

خبرگزاری فارس: به همت روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان، سومین تور خبری شهر کرمان برگزار شد.

سومین تور خبری کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، به همت روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در راستای آشنایی با صنایع، معادن و حمایت از واحدهای تولیدی در استان، این سازمان از سال گذشته اقدام به برگزاری تورهای خبری در شهرستان‌های سیرجان و زرند کرده و سومین تور خبری‌ آن نیز روز گذشته در شهرستان کرمان برگزار شد.

در این تور خبری 13 خبرگزاری، نشریه، روزنامه و هفته‌نامه شرکت داشتند‌ و از کارخانه‌های قاووت‌سازی جوپار کویر، آرد دانه سایان کرمان، شیر پگاه کرمان، بستنی پگاه کرمان و لاستیک بارز کرمان بازدید به عمل آمد. 

عباس سعید مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در پایان این تور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید ملی تا پایان سال جاری 12 تور خبری ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری سومین تور خبری بازدید از ظرفیت‌های صنعتی و معدنی استان کرمان‌ افزود: در این تور، خبرنگاران کرمان از کارخانه صنایع کویر جوپار، کارخانه آرد دانه سایان کرمان، کارخانه شیر و بستنی پگاه و صنایع لاستیک بارز بازدید کردند.

سعید بیان داشت: این تورها در بازه زمانی یک ماهه توسط روابط عمومی این سازمان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول