اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

فرمان مقام معظم رهبری را باید عملیاتی کرد

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: فرمان مقام معظم رهبری در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را باید عملیاتی کرد.

فرمان مقام معظم رهبری را باید عملیاتی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان ایلام اظهار داشت: تاکید مقام معظم رهبری به تولید ملی توجه به یک ارزش بزرگ است.

وی ادامه داد: امسال باید به تولید داخلی بپردازیم و سال‌های دیگر به موضوعات مهم دیگر توجه خواهد شد، اگر بخواهیم این شعار را عملی کنیم نخستین گام ارزشمند دانستن تولید است.

این مسئول اضافه کرد: اگر توانستیم این فرهنگ را در جامعه ترویج کنیم و از آموزه‌های صهیونیستی که قبلا به ما می‌آموختند که کار مال تراکتور است دوری کنیم قطعا این شعار عملیاتی می‌شود.

اعلایی تصریح کرد: آنان این طور می‌گفتند که ما باید پول نفت خودمان را بدهیم و آنان کار کنند تا ما محصولشان را بخوریم فکر می‌کردیم این روش "آقایی" است.

استاندار ایلام گفت: در حالی که این نوع نگاه و روش به کار تنها خفت، بیچارگی و وابستگی تا بن دندان است، بنابراین کار و تولید اصل و ارزش است.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم این موضوع یعنی فرهنگ کار را در جامعه ترویج کنیم توانسته‌ایم شعار مقام معظم رهبری را به خوبی عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول