اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت جهادانشگاهی آذربایجان‌شرقی:

فیلم‌های صنعتی در دانشگاه تبریز اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: به همت معاونت فرهنگی جهادانشگاهی واحد آذربایجان‌شرقی فیلم‌های منتخب جشنواره ملی فیلم‌های صنعتی در محل سینمای دانشگاه تبریز از تاریخ 25 اردیبهشت تا 10 خردادماه سال ‌جاری اکران می‌شود.

فیلم‌های صنعتی در دانشگاه تبریز اکران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد آذربایجان‌شرقی، جشنواره فیلم‌های صنعتی به منظور "مستندسازی"معرفی و نمایش توانمندی‌ها و دستاوردهای بخش‌های مختلف علمی و صنعتی نظام با هدف ارتقا غرور ملی و تقویت روحیه خودباوری در جامعه و همچنین بهره‌برداری آموزشی از مستندهای علمی و صنعتی در دانشگاه توسط جهاد‌دانشگاهی صنعتی شریف طراحی شده است که دوره دوم این جشنواره از 23 تا 27 اردیبهشت در تهران و در محدوده زمانی 25 اردیبهشت تا 10 خردادماه در دانشگاه‌های اصلی مراکز استان‌ها با همکاری معاونت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

در دوره دوم این جشنواره بیش از 900 فیلم صنعتی در گونه‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره رسیده است که از این تعداد 80 فیلم منتخب در ایام برگزاری جشنواره به نمایش عمومی در‌خواهد آمد.

این جشنواره در استان در محل سینمای دانشگاه تبریز از تاریخ 29 اردیبهشت تا 13 خردادماه سال‌ جاری برگزار خواهد شد که شرکت تمام دانشجویان دانشگاه‌های استان آزاد است.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول