اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خدمات مشترکان برق استان سمنان:

تعمیرات صنایع پیک بار برق در سمنان را کاهش داد

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: اجرای برنامه تعطیلات و تعمیرات صنایع در کاهش پیک بار برق در استان سمنان مؤثر بود.

تعمیرات صنایع پیک بار برق در سمنان را کاهش داد

احمد غنی‏پور امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: صنایع استان سمنان با اجرای طرح تعطیلات و تعمیرات، ضمن برخورداری از تخفیف بهای برق مصرفی متناسب با میزان همکاری، در کاهش پیک بار شبکه‏های برق نیز مشارکت خواهند داشت.

وی گفت: مشترکان صنعتی که برنامه تعطیلات و تعمیرات دوره‏ای خود را با هماهنگی شرکت توزیع برق استان سمنان از ابتدای خرداد تا پایان مرداد ماه تعیین و اجرایی کنند، مشمول تخفیفاتی می‏شوند.

مدیر دفتر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: حداقل طول دوره همکاری، پنج روز بوده و علاوه بر آن، مشترکان صنعتی می‏توانند همکاری خود را تنها در ساعات اوج مصرف با صنعت توزیع برق استان تعیین و عملیاتی کنند.

غنی‏پور یادآور شد: هدف از اجرای طرح تعطیلات و تعمیرات سالانه، مدیریت و اجرای هرگونه عملیات سرویس و نگه‌داری تجهیزات و ماشین‏آلات تولیدی، تعطیلات سالانه احتمالی، تغییر در خطوط و فرآیندهای تولیدی و مواردی از این قبیل در کارخانجات در بازه زمانی اول خرداد تا آخر مرداد ماه به منظور کنترل اوج بار شبکه‏های توزیع برق و بهره‏مندی مشترکان از تخفیف‏های قانونی در بهای برق مصرفی است.

وی خاطرنشان کرد: کاهش استفاده از برق در اوقات پیک شب، انتقال تعطیلی از روز جمعه به یکی دیگر از ایام هفته، بهره‏گیری از دیزل ژنراتور و تقلیل بار مصرفی کارخانه از جمله موارد همکاری صنایع با صنعت توزیع برق استان سمنان برای اجرای این طرح است.

مدیر دفتر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان سمنان هم‌چنین تصریح کرد: اطلاعیه اعلام برنامه زمان‏بندی تعطیلات و تعمیرات تابستان سال 91 برای مشترکان صنعتی ارسال شده و این دسته از مشترکان می‏توانند تا 15 روز قبل از اجرای برنامه، مراتب را با شرکت توزیع برق استان سمنان هماهنگ کنند.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول