اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد:

آمادگی ایجاد آزمایشگاه بزرگ و علمی کشور را داریم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: با توجه به تصمیم رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر ایجاد پنج آزمایشگاه بزرگ و علمی در سطح کشور به منظور ایجاد یکی از این آزمایشگاه‌ها در استان اصفهان ابراز آمادگی کرده‌ایم.

آمادگی ایجاد آزمایشگاه بزرگ و علمی کشور را داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، در این همایش 941 مقاله به دبیرخانه ارسال شده بود که از این بین 207 مقاله پذیرفته شد و از این جمع 25 مقاله در مقطع دکترا، 168 مقاله در مقطع کارشناسی‌ارشد و 4 مقاله در مقطع کارشناسی پذیرفته شده بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در این همایش گفت: با تصمیم رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی قرار است پنج آزمایشگاه بزرگ و علمی در سطح کشور راه‌اندازی شود.

سیدمحمد امیری افزود: با توجه به ظرفیت استان اصفهان پیشنهاد می‌کنیم یکی از این آزمایشگاه‌ها در این استان راه‌ا‌ندازی شود و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد نیز آمادگی خود را برای ایجاد یکی از آزمایشگاه‌های مجهز که مورد نیاز دانشکده‌های پزشکی و تربیت‌بدنی و علوم و ورزش است، اعلام می‌داریم.

وی با اشاره به جلسه‌ای که پیش از عید نوروز در استانداری اصفهان برگزار شد، تصریح کرد: در این جلسه که جمعی از خیّران بهداشت حضور داشتند، مسئول بیماران خاص استان آماری در مورد تعداد بیماران این رشته ارائه کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد تاکید کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز در آن جلسه اعلام کرد که هزینه درمان بیماران خاص بسیار بالا است، اما با وجود بالا بودن هزینه‌ها، نگرانی ما در مورد تسکین بیماران سرطانی و خانواده‌های آنان است.

وی ادامه داد: در راستای رفع این مشکل پیشنهاد شد طب تسکینی در دانشگاه‌ها راه‌اندازی شود و به نظر من این رشته باید توسط اساتید تربیت‌بدنی انجام شود.

در ادامه این مراسم عباسعلی گایینی رئیس شاخه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم که مهمان ویژه این همایش بود، صحبت‌هایی را در مورد برگزاری این همایش عنوان کرد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول