اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش گناباد خبر داد

برتری مدارس گناباد در مسابقات آزمایشگاهی مدارس خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش گناباد گفت: مسابقات آزمایشگاهی 11 شهرستان استان خراسان‌رضوی با برتری مدارس گناباد به پایان رسید.

برتری مدارس گناباد در مسابقات آزمایشگاهی مدارس خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، احمد خاکستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات آزمایشگاهی 11 شهرستان خراسان‌رضوی در 2 گروه جداگانه برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش گناباد افزود: این مسابقات در محل آزمایشگاه مرکزی مرحوم رضازاده و با حضور  70 دانش‌آموز در 35 گروه 2 نفری از مدارس عادی و خاص برگزار شد.

خاکستانی گفت: در نهایت از مدارس خاص پسران نمونه هاشمی‌نژاد گناباد، استعدادهای درخشان تربت‌حیدریه و نمونه امام رضا(ع) مه‌ولات به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس آموزش و پرورش گناباد ادامه داد: در مدارس خاص دختران نمونه فاطمیه گناباد، نمونه ارشاد تربت‌حیدریه و نمونه محدثه رشتخوار مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

خاکستانی خاطرنشان کرد: در بین مدارس عادی پسران شهید بقایی بیدخت گناباد، امام حسین تربت‌حیدریه و شهید عبدالهی بجستان مقام‌های اول تا سوم و مدارس عادی دخترانه ام‌الشهداء بجستان، شاهد یاس نبی گناباد و هانیه زاوه مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی در ادامه از برگزاری مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان پایه سوم مدارس گناباد خبر داد و افزود: مقدمات این جشن از مهرماه سال 90 آغاز شده بود و ضرورت احکام نماز و واجبات توسط معلمان به دانش‌آموزان آموزش داده شد.

رئیس آموزش و پرورش گناباد ادامه داد: این جشن با حضور 650 دانش‌آموز از 40 مدرسه به همراه اولیای دانش‌آموزان برگزار شد تا از این طریق خانواده‌ها هم در کنار معلمان، مسائل دینی را به فرزندان خود آموزش دهند.

خاکستانی گفت: جشن تکلیف، جشن ورود به سن شرعی است و هدف از برگزاری این جشن افزایش عشق و علاقه دانش‌آموزان به نماز و ایجاد آمادگی برای آغاز دوران تکلیف است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول