اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

نیمه خرداد نماد تجدید بیعت با امام راحل است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: نیمه خرداد ماه نماد تجدید بیعت با امام خمینی (ره) و آرمان‌های این مرد بزرگ است.

نیمه خرداد نماد تجدید بیعت با امام راحل است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) استان کرمان اظهار داشت: همه در برابر اسلام، انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) مسئول هستیم.

وی بیان داشت: در هیچ جای دنیا چنین حکومتی با این ترکیب جمهوری اسلامی وجود ندارد، جایی که رهبران آن ویژگی‌های اخلاقی والایی از جمله شجاعت، علم، معرفت و آینده‌نگری داشته باشند.

نجار با بیان اینکه هرچه زمان می‌گذرد، عظمت این نظام و انقلاب بیشتر نمایان می‌شود، تصریح کرد: هر کس در راستای تثبیت نظام جمهوری اسلامی حتی به اندازه دانه خردلی گام بردارد، اجر و پاداش عظیمی دارد و به عکس هیچ توضیحی در هیچ جایگاهی برای خدشه وارد کردن به نظام پذیرفته نیست.

وی افزود: در هر زمان، مکان و مناسبتی باید برای خدمت به انقلاب و بزرگداشت ارزش‌های آن گام برداریم و اگر توان انجام مسئولیتی را نداریم، پذیرفتن آن خیانت بزرگی است.

استاندار کرمان گفت: نیمه خرداد نماد تجدید بیعت با امام راحل و آرمان‌های این مرد بزرگ است، باید کاری کنیم که یک مقر حکومتی برای امام زمان (عج) و الگو و نمونه برای بشریت داشته باشیم.

نجار ابراز داشت: مردم متولی انقلاب و نظام هستند و هر کس کاری در این راستای انقلاب و نظام انجام دهد، به وظیفه خود عمل کرده است.

وی با تأکید بر مشارکت مردمی در مراسم ایام ارتحال امام راحل عنوان کرد: هر چه مراسم‌ها با حضور و مشارکت بیشتر مردم همراه باشد، نشان می‌دهد که در مسیر درست حرکت کرده‌ایم.

نجار تصریح کرد: در برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) بیشتر از مساجد سطح استان استفاده شود و مسجد محوری و تریبون‌های نماز جمعه مورد توجه باشد.

وی با اشاره به اعزام زائران به حرم مطهر امام خمینی (ره) ابراز داشت: در این اعزام‌ها سعی شود تا امکان حضور افرادی را که تاکنون امکان حضور در حرم مطهر امام را نداشتند، فراهم شود.

نجار با اشاره به 100‌ امین سفر هیئت دولت به خراسان رضوی گفت: مقرر شده تا همه استان‌های کشور اقداماتی را برای برپایی نمایشگاهی از کارهای صورت گرفته توسط دولت در استان‌ها انجام دهند.

وی بیان داشت: همه باید کمک کنند تا اقدامات صورت گرفته به سمع و نظر مردم برسد و تأکید امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری بر اطلاع‌رسانی کارهای انجام شده است.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول