اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمان خبر داد

احداث سالن تعزیه در پارک مطهری کرمان

خبرگزاری فارس: شهردار کرمان گفت: سالن برگزاری تعزیه در پارک مطهری شهر کرمان احداث می‌شود.

احداث سالن تعزیه در پارک مطهری کرمان

ابوالقاسم سیف‌اللهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: ترافیک شهری، فضاهای سبز و گردشگری و ارتقای سطح فرهنگی سه محور اصلی برنامه‌های شهرداری کرمان طی سال جاری است.

وی بیان داشت: گرچه شهرداری کرمان در زمینه تأمین منابع مالی با مشکل مواجه است، اما سعی می‌کنیم، تقاطع‌های غیر هم‌سطح کرمان تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری شود.

سیف‌اللهی خاطر نشان کرد: پروژه قلعه دختر و قلعه اردشیر در این دوره شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمان به نتیجه می‌رسد.

شهردار کرمان با اشاره به فعالیت‌های شهرداری در زمینه فضاهای سبز این شهر گفت: تکمیل پارک‌های شورا، مشاهیر، مسافر، جنگلی، باهنر و مادر در دستور کار قرار دارد و سرمایه‌گذاری جدید در جنگل قائم کرمان انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه پارک مطهری شهر کرمان به یک فرهنگسرای بزرگ تبدیل می‌شود، افزود: دو باب کتابخانه و سالن مطالعه، دو سالن ورزشی ویژه بانوان و آقایان، یک گالری و سالن برگزاری تعزیه در این پارک احداث می‌شود.

وی گفت: سالن همایش در پارک مادر با ظرفیت یک هزار و 500 نفر احداث می‌شود و ساخت دو خانه فرهنگ محلات و فرهنگسراهای کوچک در محله‌های شهر کرمان از دیگر برنامه‌های شهرداری در سال جاری است.

سیف‌اللهی به برگزاری نشست هم‌اندیشی شهرداری با روسای نیروی انتظامی در مورد مسائل ترافیکی شهر کرمان اشاره و عنوان کرد: در این جلسه در باره مسائل و طرح‌های متعدد ترافیکی هم‌اندیشی و تبادل‌نظر صورت گرفت.

شهردار کرمان اذعان داشت: در این جلسه همچنین عدم اجرای  طرح‌های ترافیکی دوربرگردان ایمن "مصوبه شورای ترافیک" در تقاطع‌های قائم‌آباد، شرف‌آباد و راه‌آهن مطرح شد که عدم جابه‌جایی تیرهای برق در این نقاط عامل به تعویق انداختن اجرای این پروژه‌ها است.

این مسئول متذکر شد: در صورت جابه‌جایی تیرهای برق اجرای دوربرگردان‌ها به سرعت انجام می‌شود و هماهنگی لازم با شرکت توزیع برق به عمل آمده است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول