اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته معلم صورت گرفت

تجلیل بیش از 2 هزار بازنشسته فرهنگی در کاشان

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته معلم از 2 هزار و 450 پیشکسوت و بازنشسته آموزش و پرورش کاشان طی مراسمی در دبیرستان مرحوم کتابچی این شهرستان تجلیل شد.

تجلیل بیش از 2 هزار بازنشسته فرهنگی در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان مدیر آموزش و پرورش این شهرستان شامگاه یکشنبه در این مراسم ضمن پاسداشت هفته معلم اظهار داشت: هفته معلم یادآور شکوه و بزرگی زنان و مردان ایثارگری است که در طول خدمت صادقانه و عاشقانه خود در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشته‌اند.

حسین حنطه‌ای با گرامیداشت یاد و خاطره همه معلمان شهید و بویژه قافله‌سالار معلمان شهید فیلسوف فرزانه آیت‌الله مرتضی مطهری، تجلیل از تلاشگران عرصه‌های علم و دانش و پیشکسوتان فرهنگی را یک وظیفه و تکلیف دانست.

وی افزود: تجربیات ارزنده هر یک از بازنشستگان بسیار باارزش بوده و باید از این تجربیات ارزنده در راستای تحول بنیادین علمی  نهایت بهره‌برداری صورت بگیرد.

مدیر آموزش و پرورش کاشان همچنین موفقیت‌های علمی و فرهنگی در آموزش و پرورش این شهرستان را به عنوان مهمترین و بزرگترین شهرستان استان اصفهان را مرهون تلاش‌ها و دلسوزی‌های معلمان بازنشسته در عرصه تربیت دانش‌آموزان است.

حنطه‌ای به نظم درآوردن قرآن توسط استاد شریف بازنشسته آموزش و پرورش کاشان را یکی از افتخارات این فرهنگی کاشانی ذکر و خاطرنشان کرد: استاد شریف نوه ملاحبیب‌الله شریف شش سال قبل با خود عهد و پیمان بست تا قرآن را به نظم درنیاورد هیچ فعالیت دیگری نداشته باشد.

به گفته وی به نظم درآوردن قرآن، سرمایه بزرگی برای این معلم بازنشسته آموزش و پرورش کاشان در دوران بازنشستگی است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان در ادامه یادآور شد: در مدت یک سال گذشته 18 نفر از بازنشستگان آموزش و پرورش کاشان که در مراسم تجلیل از بازنشستگان سال گذشته حضور داشتند آسمانی شدند.

در شهرستان کاشان 2 هزار و 450 معلم بازنشسته از 50 تا 110 سال سن و 5 هزار معلم مشغول به تدریس هستند که آموزش 56 هزار دانش‌آموز را در 257 واحد آموزشی این شهرستان به عهده دارند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول