اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حوزه رسانه‌های دیجیتال

جوانان در آشکارسازی اهداف پنهان دشمن اقدامات ارزنده‌ای انجام دادند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: جوانان در حوزه رسانه‌های دیجیتال در آشکار کردن اهداف پنهان دشمن اقدامات ارزنده‌ای انجام دادند.

جوانان در آشکارسازی اهداف پنهان دشمن اقدامات ارزنده‌ای انجام دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد غلامحسین دشتی عصر امروز در حاشیه اختتامیه دومین نمایشگاه سراسری رسانه‌های دیجیتال استان یزد اظهار داشت: در مقایسه با نخستین دوره از نمایشگاه در یزد این نمایشگاه از رشد بسیار خوبی برخوردار است به عبارتی نمایشگاه هم از نظر بازده و هم از نظر محتوایی به شکل بسیار مطلوبی برگزار شده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در حوزه‌های کودک، نوجوان، علمی سیاسی و به ویژه موضوعات علمی و اجتماعی و بازی‌های مورد علاقه نوجوانان به شکل متنوع پرداخته است همچنین  پخش فیلم در این نمایشگاه موجب جلب توجه بیشتر نوجوانان و جوانان شده است.

دشتی خاطرنشان کرد: تمام اقدامات صورت گرفته در نمایشگاه به دست توانمند و ذهن خلاق جوانان ایرانی صورت گرفته است.

دشتی در پاسخ به خبرنگار فارس و غرفه آشنایی مردم و با شبکه‌های اجتماعی و جنگ نرم گفت: جنگ نرم مقوله بسیار پیچیده‌ای است و هدف دشمن نیز از این جنگ درگیری و تسخیر ذهن‌ها و دل‌هاست بنابراین باید در حوزه فعال قرار بگیریم نه در حوزه انفعال.

وی ادامه داد: ما باید از طریق جذب اندیشه‌ها با منطقی که داریم و جذب اندیشه‌ها از طریق جاذبه‌هایی که در فرهنگ و تمدن و دینمان وجود دارد،‌ پیشگام باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز کارهای بسیار ارزشمندی در مقابله با اهداف بدخواهانمان انجام داده‌ایم، عنوان کرد: با این وجود از آنجا که باید میدان‌دار اصلی در حوزه جذب دل‌ها و جذب قلوب باشیم، باید تلاش‌ها را دوچندان کنیم زیرا دشمنان ما دشمنان قدر و توانمندی هستند.

دشتی با اشاره به اینکه در این راستا قدم‌های بلندی را برداشته‌ایم و در آشکار سازی اهداف پنهان آنها کارهای خوب و جدی از سوی جوانان انجام شده است، افزود: جوانان ایران زمین در این مقوله بسیار خوب وارد شده‌اند و رشد قابل توجهی را در شناخت اهداف پنهان و شوم دشمنان و آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم داشتند و در رسیدن به آن فضای مطلوب راه زیادی نداریم.

دشتی همچنین با اشاره به فضای امسال نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان یزد، خاطرنشان کرد: نمایشگاه امسال را هم از نظر محتوا و شکل مثبت ارزیابی می‌کنم.

دشتی عنوان کرد: جوانان ما علاوه بر حضور پرشور و آگاهانه در عرصه جنگ نرم، بسیار خوب با این مقوله پیوند خورده‌اند و در هر دو مورد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فعالیت‌های مثبت و ارزشمندی داشته‌اند و بخشی از این فعالیت‌ها در این نمایشگاه قابل رؤیت است.

دومین نمایشگاه سراسری رسانه‌های دیجیتال استان یزد که از 13 اردیبهشت ماه در یزد آغاز شده است، امشب به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول