اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان بوشهر صورت گرفت

جریمه 270 میلیون ریالی برای قاچاقچیان سوخت و کالا در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: 270 میلیون و 587 هزار ریال جریمه نقدی برای قاچاقچیان سوخت و کالا در استان بوشهر صادر شده است.

جریمه 270 میلیون ریالی برای قاچاقچیان سوخت و کالا در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمود احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ارتباط با شخصی که در شهرستان گناوه اقدام به عرضه خارج از شبکه 2 هزار و 400 لیتر فرآورده‎های نفتی (نفت گاز) کرده بود پرونده‎ای در همین رابطه تشکیل شد.

وی افزود: این پرونده برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان گناوه ارجاع داده شد که با بررسی اسناد و مدارک مندرج در پرونده و اظهارات متهم شعبه تخلف انتسابی را محرز تشخیص داد.

احمدی ادامه داد: متخلف علاوه بر برگشت نفت گاز مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 100 میلیون ریال در حق دولت محکوم شده و رأی صادره با توجه به گذشت مدت قانونی قطعی است.

وی یادآور شد: همچنین با بررسی تعدادی از پرونده‏های تخلف عرضه‌کنندگان خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان دیلم تخلف تعداد پنج فقره پرونده به میزان 3 هزار و 300 لیتر فرآورده نفتی محرز تشخیص داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: شعبه علاوه بر برگشت فرآورده‎های نفتی مکشوفه به شبکه توزیع متخلفان را جمعا به پرداخت مبلغ 87 میلیون و 427 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که آرای صادره با توجه به گذشت مهلت قانونی قطعی و لازم‌الاجراست.

احمدی در ارتباط با پرونده واردکنندگان غیرقانونی کالا در تعزیرات حکومتی کنگان بیان کرد: طی بازرسی مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کنگان از یک دستگاه اتوبوس مقادیری کالای خارجی فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

وی اضافه کرد: پرونده متشکله برای بررسی و صدور رأی نهایی به شعبه اول بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارجاع داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: شعبه با احضار متهمان و استماع دفاعیات آنان و با بررسی اسناد و مدارک مندرج در پرونده تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت متخلفان را جمعا به پرداخت مبلغ 88 میلیون و 457 هزار ریال جزای نقدی محکوم کرد و رأی صادره قطعی است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول