اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره جهادکشاورزی ملارد خبر داد

اختصاص 200 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی ملارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره جهادکشاورزی ملارد گفت: برای اجرای طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان بودجه‌ای در حدود 200 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

اختصاص 200 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی ملارد

علی شاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: یکی از اولویت‌های دولت  توسعه و گسترش کشاورزی است که این هدف اهداف متعددی را دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین اهداف دولت از سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، دستیابی به خودکفایی برای تامین مایحتاج ضروری مردم، ایجاد اشتغال پایدار، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و بالاخره توسعه و آبادانی کشور است.

طرح‌های توسعه کشاورزی زیر نظر شخص رئیس جمهور اجرا می‌شود

این مسئول خاطر نشان کرد: اهمیت اجرای طرح‌های مربوط به توسعه کشاورزی کشور برای دولت به اندازه‌ای است که شخص رئیس جمهوری ریاست کمیته‌های مربوطه را بر عهده داشته و نظارت در این‌ بخش‌ها را ایشان پیگیری می‌کند.

شاکری ادامه داد: به‌عنوان نمونه سال گذشته شورایی با هدف اجرای طرح توسعه کشاورزی و با حضور 11 عضو ارشد کابینه تشکیل شد که ریاست آن بر عهده دکتر احمدی‌نژاد رئیس جمهوری کشورمان است.

*‌ اختصاص 200 میلیارد ریال بودجه برای توسعه کشاورزی ملارد

وی افزود: این شورا وظایف هر کدام از وزارتخانه‌های عضو و استانداری‌های سراسر کشور را تدوین کرده و ابلاغیه‌ای نیز برای استان‌ها ارسال شده است که دستگاه‌های اجرایی و مرتبط در ملارد نیز باید بخشی از اجرای این طرح را بر عهده بگیرند.

به گفته رئیس اداره جهادکشاورزی ملارد برای اجرای طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان بودجه‌ای در حدود 200 میلیارد ریال نیز اختصاص یافته است.

شاکری افزود: با اختصاص این بودجه از ابتدای سال جاری اجرای طرح فوق در تمام اراضی کشاورزی ملارد آغاز شده و امیدواریم تا پایان سال بخش مهمی از اهداف دولت در این شهرستان محقق شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر این که بودجه فوق چگونه هزینه خواهد شد، گفت: اکثر اعتبارات مالی اختصاص یافته برای ارائه تسهیلات ویژه به کشاورزان و فعالان این حوزه در نظر گرفته شده است.

شاکری خاطرنشان کرد: این تسهیلات باید در راستای توسعه کشاورزی و به صورت علمی هزینه شود، به عنوان نمونه مهم‌ترین نیاز کشاورزان ملارد مربوط به تامین آب است که تسهیلاتی برای اصلاح سیستم آبیاری به آنها ارائه خواهیم کرد.

رئیس اداره جهادکشاورزی شهرستان ملارد تاکید کرد: با ارائه این تسهیلات امیدواریم که توسعه کشاورزی در شهرستان ملارد به زودی شاهد تغییرات مثبت ملموس و چشم‌گیر باشد.

شاکری در پایان گفت: برای اولویت‌بندی و نحوه تخصیص اعتبارات و تسهیلات برای کشاورزان راهکارهایی در نظر گرفته شده است که به اطلاع کشاورزان خواهد رسید.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول