اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد:

اردوهای جهادی با 4 سال تحصیل دانشجویان برابر است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد گفت: به جرات می‌توان چهار سال تحصیل یک دانشجوی دانشگاه را در زمان تحصیل، در یک طرف و شرکت در اردو‌های جهادی، سازندگی و خدمت رسانی را در طرف دیگر قرار داد.

اردوهای جهادی با 4 سال تحصیل دانشجویان برابر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید محمد امیر ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردو‌های هجرت سه، اظهار داشت: شرکت فعال دانشجویان دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد در اردو‌های جهادی و خدمت رسانی از اقدامات چشمگیر این دانشگاه است که امید می‌رود در سال جاری شاهد افزایش بیش از پیش چنین فعالیت‌هایی باشیم.

وی با بیان اینکه در گذشته با برنامه‌ریزی‌های دقیق و حساب شده کتاب‌های درسی مانند آشنایی با دفاع مقدس، جزو دروس دانشگاهی قرار گرفت، تصریح کرد: در این جلسه پیشنهاد می‌شود درس اردوی هجرت یا اردوی سازندگی نیز به عنوان یکی از دروس مورد نیاز امروز جامعه به دروس دانشگاهی افزوده شود.

رئیس دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد بیان داشت: افزوده شدن درس اردوی هجرت به دروس دانشکده‌های فنی و مهندسی بیش از سایر رشته‌های دانشگاهی احساس می‌شود.

به گزارش فارس، دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد از جمله‌ دانشگاه‌های فعال در سطح استان است که در طرح اردوی هجرت خدمات گسترده‌ای در استان چهارمحال و بختیاری از جمله آب‌رسانی و ساخت مسجد انجام داده است.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول