اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین جشنواره تولیدات مراکز حوزه هنری

از کتاب‌های مطالعات ادبیات پایداری اصفهان رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: در سومین جشنواره تولیدات مراکز حوزه هنری از هفت کتاب در زمینه مطالعات ادبیات پایداری از حوزه هنری اصفهان رونمایی می‌شود.

از کتاب‌های مطالعات ادبیات پایداری اصفهان رونمایی می‌شود

سیدمهدی سیدین‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: حوزه هنری استان اصفهان در بخش فرهنگ و مطالعات پایداری هفت اثر را به سومین جشنواره تولیدات مراکز حوزه هنری ارسال کرده است.

وی با اشاره به اینکه شش اثر در بخش دفاع مقدس و یک اثر در بخش انقلاب اسلامی به مرحله نهایی این جشنواره راه پیدا کرده است، بیان داشت: این کتاب‌ها در اردیبهشت‌ماه سال جاری هم‌زمان با برگزاری سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در کرمانشاه رونمایی می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان ادامه داد: کتاب‌های «چه کسی قشقره‌ها را می‌کشد» با موضوع خاطرات آزاده جانباز سورن هاکوپیان، و «کمین واژه‌ها» با موضوع خاطراتی از شکل‌گیری و فعالیت دسته شنود معاونت اطلاعات عملیات لشکر 14 امام حسین(ع) از جمله این کتاب‌ها است.

وی کتاب «وقتی پلنگ خواب است» با موضوع خاطرات سرهنگ خلبان حسین وکیلی را از دیگر این کتاب‌ها دانست و اضافه کرد: « پس از نرسیدن» نیز با موضوع خاطرات رزمنده جانباز علیرضا صادق‌زاده، و کتاب «تاهنوز» با موضوع داستان‌های 55 کلمه‌ای دفاع مقدس کتاب‌هایی هستند که در سومین جشنواره استانی حوزه هنری شرکت کرده‌اند.

سیدین‌نیا افزود: کتاب «کشف خویشتن» در بخش دفاع مقدس و هم‌چنین کتاب «سفیر 7 هزار روزه» به گردآوری حسین روحانی‌صدر و با موضوع خاطرات سیدتقی موسوی‌درچه‌ای کتابی است که در بخش انقلاب اسلامی از اصفهان در این جشنواره حضور پیدا کرده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول