اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در درمانگاه بیمارستان بانوان در شیراز صورت گرفت

افزوده شدن 7 تخصص ویژه بانوان

خبرگزاری فارس: هفت تخصص در راستای راه‌اندازی بیمارستان ویژه بانوان، به خدمات تشخیصی درمانی درمانگاه بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز افزوده شد.

افزوده شدن 7 تخصص ویژه بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س) شیراز اظهار داشت: با توجه به اینکه بیمارستان حضرت زینب(س) به بیمارستان ویژه بانوان تبدیل می‌شود، افزوده‌شدن این هفت تخصص جدید به منظور تکمیل چرخه ارائه خدمات تشخیصی درمانی است.

عالم‌تاج صمصامی افزود: چشم پزشکی، ارتوپدی، روانپزشکی، داخلی، اطفال، زنان و زایمان و جراحی عمومی تخصص‌هایی هستند که درمانگاه به آن‌ها مجهز شده است.

وی ابراز داشت: علاوه بر این خدمات مختلفی در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در این بیمارستان انجام شده است که احداث اتاق خصوصی برای بیماران بستری در بخش‌های دو و سه و چهار با تمام امکانات رفاهی از جمله آن‌ها است.

صمصامی بیان کرد: به منظور رفاه بیماران و ایجاد ارتباط مراجعان با ریاست و مدیریت، یک سامانه ارسال پیام کوتاه راه‌اندازی شده تا رسیدگی به شکایات و مشکلات مراجعان و همچنین دریافت پیشنهادات و انتقادات آن‌ها بهتر و سریع‌تر انجام شود.

وی افزود: راه‌اندازی باجه نوبت‌دهی تلفنی به همراه ارائه خدمات حسابداری، ارسال جواب آزمایشات، سونوگرافی و پاتولوژی، راه‌اندازی غذای بیرون‌بر برای همراهان و مراجعان، راه‌اندازی دستگاهGSM MODEM برای ارسال پیام‌های مناسبتی و پیام‌های ضروری برای بیماران و راه‌اندازی واحد رسیدگی به شکایات از دیگر خدماتی بوده که در بیمارستان حضرت زینب(س) انجام شده است.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول