اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

فاضلاب مسکن مهر خلخال تا خرداد ماه تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: انشعاب فاضلاب مسکن مهر خلخال تا پایان خردادماه تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

فاضلاب مسکن مهر خلخال تا خرداد ماه تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های مسکن مهر و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرک دانش، بهشتی و صنعتی خلخال اظهار داشت: تا پایان ماه آینده زیرساخت‌های آب و فاضلاب شهری در دو شهرک بهشتی و دانش به پایان می‌رسد.

وی پیشرفت 70 درصدی در شهرک صنعتی ایثار و 50 درصدی در شهرک دانش و بهشتی را یادآور شد و تصریح کرد:‌ با مناسب بودن شرایط جوی و محدودیت فصل کاری از هیئت مدیره و پیمانکاران خواسته‌ایم تا با سرعت عمل بیشتر پروژه‌ها را اجرایی کنند.

عبداللهی در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از طرح‌های مهر ماندگار که مورد تاکید رئیس جمهور مکتبی است تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در مناطق مختلف است که امیدواریم در شهرستان خلخال نیز این امر مورد توجه قرار گرفته و تا پایان امسال بخش عظیمی از واحدها به صورت تکمیل شده به بهره‌برداری برسد.

این مسئول همچنین از بنیاد مسکن در کمک به احداث و مقاوم‌سازی مسکن روستایی قدردانی کرد و افزود: مسکن روستایی اغلب به دلیل نبود نظارت‌ها و اقدامات فنی فاقد استحکام و توان مقابله در برابر حوادث طبیعی بوده اما با اجرای طرح بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی بخش عظیمی از این مشکلات برطرف شده است.

وی اضافه کرد: در سال‌جاری 45 پروانه نظارت روستایی به لحاظ سرعت‌بخشی به امر نظارت مسکن روستایی صادر شده است.

فرماندار خلخال همچنین خواستار توسعه و تکمیل طرح‌های مقاوم‌سازی مسکن روستایی در منطقه کردنشین اکراد شد.

به گزارش فارس، در شهرستان بیله‌سوار نیز در جلسه بررسی مشکلات تعاونی‌های مسکن این شهرستان بر حل مشکلات تعاونی‌های راکد به ویژه موانع تعاونی‌های مسکن مهر تاکید شد.

فرماندار بیله‌سوار گفت: زمینه مناسب برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های کشاورزی، دامی، تجارت و توسعه بخش‌های تعاونی در اولویت برنامه‌های فرمانداری قرار دارد.

رسول زیبانژاد افزود: شرکت تعاونی‌های 407 و 400 جزو بزرگ‌ترین طرح‌های اشتغالزایی در این شهرستان بوده و این سرمایه‌های ملی راکد نیازمند جذب سرمایه در گردش برای فعالیت مجدد هستند.

وی تصریح کرد: ‌با همت همه مسئولان و پرداخت تسهیلات گامی مفید در تحقق شعار تولید ملی برداشته شده و با تعیین تکلیف وضعیت نهایی طرح‌های تعاونی از اعتبارات استانی و منطقه‌ای برای رفع مشکلات آنها استفاده می‌شود.

در جلسه مشابه در کوثر نیز فرماندار این شهرستان خدمات عمومی در تمام روستاها به ویژه توجه به مساکن روستایی و مقاوم‌سازی آنها را یادآور شد.

سعدالله رئیس‌ساداتی خاطر نشان کرد: امسال رفع نیازهای عمومی از جمله کمبود آب، آسفالت معابر، تأمین امکانات درمانی و بهداشتی در مناطق روستایی در اولویت قرار گرفته و اولی‌تر از همه توجه به مقاوم‌سازی مسکن روستایی است که از اهم هدف‌گذاری‌ها و سیاست‌های توسعه و عمران روستایی است.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول