اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

حماسه 15 اردیبهشت نقطه تکمیل ارادت به ولایت و نظام بود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: حماسه 15 اردیبهشت ماه یوم برگزاری مرحله دوم انتخابات نقطه تکمیلی ارادت و دلبستگی به خط ولایت و نظام اسلامی بود.

حماسه 15 اردیبهشت نقطه تکمیل ارادت به ولایت و نظام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز با صدور پیامی به مناسبت حضور حماسی مردم حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شرکت آگاهانه و هوشمندانه مردم غیور، متعهد و ولایت‌پذیر شهرستان‌های یاد شده در حماسه 15 اردیبهشت ماه در ادامه حضور افتخارآفرین 12 اسفند 90 یک بار دیگر مصداق عینی مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

وی تصریح کرد: این حضور برگ زرین و ماندگار دیگری در صحنه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبعیت و پیروی از ولی فقیه زمان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای بر تاریخ درخشان اردبیل به ثبت رسانید و با انتخابات هوشمند حجت را بر مسئولان و منتخبان تمام کرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: هم اینک وظیفه مسئولان و منتخبان است که با درک حساسیت ویژه کشور در یک سال و چند ماه پایانی دوره فعالیت دولت عدالت‌محور و مهرورز احمدی‌نژاد در سایه ولایتمداری و ولایت‌پذیری و درک تعامل متقابل شرعی و قانونی و تکلیف‌مدار با همدلی و همراهی درخور شأن مردم متعهد، باوفا و هوشیار استان اردبیل و پرهیز از حرکت‌های ناشایست گروهی، جناحی و منطقه‌ای ایفای وظیفه کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: این حرکت‌ها همراه با هدایت‌های منطقی و خداپسندانه نماینده ولی فقیه در استان در مسیر رشد و تعالی و تحول همه‌جانبه استان زرخیز اردبیل انجام شده و وظیفه سنگین و رسالت عظیم خود را در راستای خدمت به مردم این دیار، اسلام و مسلمین انجام داده و خدمت بی‌منت و پرهیز از هرگونه غوغاسالاری و حاشیه‌سازی را ترجیح دهند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: به عنوان خادم این مردم مؤمن و قدرشناس مجدداً از حضور حماسی و هوشمندانه مردم، همکاری و همدلی فرمانداران، بخشداران، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی، هیئت‌های اجرایی، نظارت، عوامل اجرایی صندوق، نمایندگان فرماندار، محافظان صندوق‌ها، اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرگزاری‌ها به ویژه تلاش صدا و سیما و نمایندگان نامزدها قدردانی کرده و موفقیت همگان را در درک هر چه بیشتر موقعیت حساس کشور به عنوان الگوسازی در جهان اسلام و تعریف موج بیداری اسلامی و رهبری ولایت فقیه تشخیص و هر چه بیشتر و دقیق‌تر به انجام آن اقدام کنند که در این زمینه از خداوند توفیق بیشتر مسئلت داریم.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول