اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز حماسه‌ آفرینی ملت ایران

15 اردیبهشت تویسرکان در تاریخ ماندگار شد

خبرگزاری فارس: در روز حماسه‌ آفرینی ملت ایران، 15 اردیبهشت تویسرکان در تاریخ ماندگار شد.

15 اردیبهشت تویسرکان در تاریخ ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، امروز در شهرستان تویسرکان همزمان با سراسر کشور روند اخذ رأی از مردم این دیار آغاز شد.

انتخابات در این شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شد که همین موجب شور و شعف و رضایت‌مندی اهالی این شهر شده بود.

مردم تویسرکان با حضور در دقایق نخست اخذ رأی در پای صندوق‌های رأی، انگشت رنگی خود را بر چشم دشمنان نشانه رفتند تا از این طریق تعصب ایرانی خود را به رخ جهانیان بکشند.

تعداد شعب اخذ رأی در سطح شهرستان 97 شعبه است که 37 شعبه ثابت شهری و 60 شعبه ثابت روستایی و 39 شعبه سیار که آرای مردم را در سطح شهرستان جمع‌آوری می‌کنند.

در همین راستا خبرنگار فارس در گفت‌و‌گو با اقشار مختلف، مطلع شد که مردم از روند الکترونیکی بودن انتخابات کمال رضایت را دارند چرا که موجب سریع و آنلاین بودن انتخابات می‌شود و پروسه طولانی را برای این مهم در بر ندارد.

چیزی که در این میان بسیار چشم نواز بود حضور همه اقشار در کنار هم بود به طوری که در مواردی جوانان نوبت رأی خود را به کهنسالان می‌دادند و یا در رأی دادن با آنها مساعدت می‌کردند که همین نشان از اتحاد و همدلی ایرانیان غیور و همیشه سرافراز است.

در گوشه‌ای مادر و دختری با یکدیگر در خصوص انتخاب کاندیدای انتخاباتی تصمیم می‌گرفتند که این نیز به دلیل قرار گرفتن دو نسل متفاوت در کنار هم و تصمیم‌گیری سیاسی جالب توجه بود.

این اتحاد و همدلی مردم تویسرکان را باید ارج نهاد که همواره پای آرمان‌های امام و رهبری ایستاده و با یک اشاره رهبری بر منویات ایشان مهر تأئید می‌زنند.

در پایان باید متذکر شد این اتحاد و همدلی ایرانیان موجب اقتدار ایران در مجامع بین‌المللی شده است و باید به این مردم احسنت گفت که بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات خود افزودند که به طور قطع نشان از ولایتمداری این مردم در هر گوشه و کنار از ایران اسلامی دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول