اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگواری:

مدیران خارج از مباحث سیاسی و جریانات فکری انتخاب شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید در به کارگیری مدیران جریان فکری آن‌ها مد نظر قرار گرفته شود که این امر باعث عقب‌ماندگی و پسرفت شهرستان و خلل در روند پیشرفت کارها خواهد شد.

مدیران خارج از مباحث سیاسی و جریانات فکری انتخاب شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری صبح امروز در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: همه می‌دانیم که تأثیرگذاری شهرستان کهگیلویه در استان و شهرستان‌های هم‌جوار به جهت اینکه قلبی تپنده از هر نظر بوده و بر همگان واضح و مبرهن است.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم که مسئولان این شهرستان حساسیت و استراتژیک بودن این شهرستان را درک و در انجام امورات برای رفع موانع و مشکلات پیش روی این شهرستان تمام همت و تلاش خود را به کار گیرند.

بزرگواری با اشاره به خدمات ارزنده‌ای که نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم استان و این شهرستان انجام داده، گفت: متأسفانه کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌ها در استان ما به خصوص شهرستان تاریخی دهدشت به حدی بوده که هنوز خیلی از محرومیت‌ها رفع نشده‌اند.

وی با بیان اینکه کسانی باید در رأس مدیریت‌ها قرار گیرند که علاوه بر تخصص، دلسوز و مردمی باشند، گفت: نباید در به کارگیری نیروها جریان فکری آن‌ها مد نظر قرار گرفته شود که این امر سبب عقب ماندگی و پسرفت شهرستان و خلل در روند پیشرفت کارها خواهد شد.

نماینده مردم کهگیلویه ،بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم‌تر و روستاهای دور افتاده داشته باشند و خدمت‌رسانی به این‌ها را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول