اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب گچساران و باشت در مجلس نهم:

مدیران غیر متخصص اتوماتیک‌وار کنار خواهند رفت

خبرگزاری فارس: منتخب گچساران و باشت در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: نیازی به زحمت افتادن برای تغییر مدیران نیست چراکه چنین مدیرانی خودشان کنار خواهند رفت.

مدیران غیر متخصص اتوماتیک‌وار کنار خواهند رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌رضا تاجگردون عصر امروز در نخستین نشست مطبوعاتی خود پس از برگزیده شدن از سوی مردم این حوزه انتخابیه به عنوان نماینده مردم اظهار کرد: انتخابات با شور و اشتیاق زایدالوصف مردمی به پایان رسید و مردم ولایت‌مداری خود را با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای نشان دادند.

منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس نهم شورای اسلامی بیان کرد: باید با همه توان که یکی از ظرفیت‌های آن مطبوعات است به مردم اینگونه القا کنیم که انتخابات اکنون تمام شده و رقابت‌ها جای خود را به رفاقت‌ها داده است.

*رسانه‌ها در راه توسعه و تعالی استان پیشقدم باشند

تاجگردون با ذکر این سخن که رسانه‌ها زبان مردم هستند و ناظر به کمی‌ها و کاستی‌ها، از آنها خواست تا آنچه را که اتفاق می‌افتد برای مردم بازگو کرده و در راه توسعه و تعالی استان پیشرو و پیشقدم باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که عده‌ای چه در انتخابات و چه پیش از آن سعی بر این داشته‌اند که شما و شخصیت شما را در ابعاد مختلف به خصوص مباحث سیاسی به گونه‌ای دیگر که مورد پسند نظام و مردم نیست جلوه دهند، تصریح کرد: کار سیاسی همین است و عده‌ای سعی می‌کنند رقیب خود را به گونه‌ای دیگر نشان دهند و اینگونه وانمود کنند که هیچکس بهتر از خودشان نیست.

* رقیبانم ارزشی‌تر از من بودند

منتخب گچساران و باشت در مجلس نهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیچ انسانی نمره 20 تمام ندارد و ما هم ممکن است اشتباه داشته باشیم که داریم، تاکید کرد: همه آنانی که از فیلتر شورای نگهبان بیرون آمدند، صالح بودند و مردم نیز در این دوره اینگونه تصمیم گرفتند که یکی از ما چند کاندیدا اصلح هستیم که از همین جا اعلام می‌کنم همه کسانی که رقیب من بودند انسان‌های ارزشی بوده و شاید در بحث ارزش‌ها از تعدادی از رقیبان خود در مرتبه پایین‌تری قرار داریم.

* یکی از دلایل انتخاب من رسیدگی به مشکلات اقتصادی بود

تاجگردون به دلایل انتخاب وی از سوی مردم گچساران و باشت اشاره کرد و گفت: شاید یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب من به عنوان نماینده از سوی مردم این حوزه انتخابیه مشکلات اقتصادی بوده که مردم را در تنگنا قرار داده است.

* خودزنی‌های درون استانی ما را از مدیریت‌های کلان بی‌نصیب کرده است

وی در ادامه به موضوع خودزنی در برخی امور از جمله موضوع مدیریت‌های کلان کشوری در این استان اشاره کرد و گفت: در دوره اصلاحات هنگامی که سخن از مدیریت من بر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور بود و در میان سایر گزینه‌ها بخت نخست احراز این مدیریت بودم، به واسطه همین خودزنی‌های داخلی و درون استانی از این منصب باز ماندم که شاید یکی از دلایل عدم حضور فرزندان شایسته این استان در مناصب مهم کشوری همین موضوع ناخوشایند داخلی باشد.

* برای استفاده از منابع خوب خود بی‌برنامه‌ایم

تاجگردون با بیان این مطلب که از قرار گرفتن نیروهای زبده و کارآمد این استان بر مسند مدیریت‌های کشوری بسیار خوشحال می‌شوم، خاطرنشان کرد: روزنامه‌ها، هفته‌نامه، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها باید به این موضوع بیشتر بپردازند و باید این موضوع را بیش از پیش بزرگ جلوه دهیم چراکه لیاقت فرزندان ما بیش از این است.

معاون سازمان منحله مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در دوره هشت ساله اصلاحات به بیان مشکلات پیش روی توسعه این استان پرداخت و گفت: بر اساس آنچه که تاکنون در علم مدیریت و برنامه‌ریزی آموخته‌ام و سوابقی که در مدیریت‌ها داشته‌ام تنها وجود منابعی همچون نفت و گاز و آب نیست که موجب توسعه می‌شود بلکه تا برنامه‌ای برای آنها نداشته باشیم و برنامه‌ریزی صحیح درون استانی نباشد بی‌شک وضعیت در  حال و آینده نیز به همین منوال کنونی خواهد بود.

* مدیر تخصصی و برنامه‌ریز مخالف تاجگردون باید بماند

وی با تاکید بر این‌ نکته اگر یک دستگاه بر روی منابعی که زیر نظر دارد خوب برنامه‌ریزی نکرده از این رو برای رسیدن به توسعه و پیشرفت لازم است به صورت تخصصی این کار را انجام دهد، تاکید کرد: در تغییر مدیریت‌ها نگاه سیاسی آفت است و اگر مدیری توانمند و متخصص باشد باید با قدرت به کار خود ادامه دهد هرچند آن مدیر مخالف تفکر و بینش سیاسی تاجگردون باشد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول