اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقام شکست سنگین بعد از 21 سال

تراکتور سازی با 4 گل پرسپولیس را له کرد/ سومین پیروزی متوالی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس

خبرگزاری فارس: تیم تراکتورسازی در یک بازی طوفانی با نتیجه دور از انتظار چهار بر یک تیم پرسپولیس تهران را شکست داد.

تراکتور سازی با 4 گل پرسپولیس را له کرد/ سومین پیروزی متوالی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عصر امروز از هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال کشور یک بازی بین تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در ورزشگاه یادگار امام(ره) در حضور 60 هزار تماشاگر برگزار شد که در نهایت این بازی با نتیجه پرگل به سود میزبان به اتمام رسید.

بازی نیمه نخست هر چند گلی در برنداشت اما هر دو تیم چند فرصت خوب را برای زدن گل  داشتند. مهم‌ترین صحنه این نیمه ضربه پنالتی تیم پرسپولیس بود که هادی نوروزی این ضربه را از دست داد.

در نیمه دوم تراکتورسازی نبض بازی را در دست گرفته و در دقیقه 50  به گل اول خود رسید. فلاویو لوپز با شوتی که در میانه راه به مدافعان حریف نیز برخورد کرد توپ را به تور معمارزاده رساند.

در دقیقه 57 فرزاد حاتمی توپ برگشتی مدافعان پرسپولیس نهایت استفاده را کرده و گل دوم را نیز به ثمر رساند.

مهاجمان تراکتورسازی که به خوبی ضعف عمق خط دفاع پرسپولیس را شناسایی کرده بودند در دقیقه 63 توسط  فلاویو لوپز به سومین گل خود دست یافتند.

ماشین گلزنی تراکتورسازان با این گل موقف نشده و در دقیقه 65 میزبان چهارمین بار توپ را وارد دروازه مهمان کرد. محمد ابراهیمی از کمد مدافعان پرسپولیس گریخته و با شوتی محکم از پشت محوطه دروازه گل چهارم را به ثمر رساند.

سرمربی ترکیه‌ای  پرسپولیس که انتظار چنین شکست سنگینی را نداشت سه تعویض همزمان کرد تا روند گلزنی تیم تراکتورسازی را متوقف کند. در دقیقه 79 سانتر ایمون زائد و ضربه سر علیرضا نور محمدزاده تک گل شاگردان دنیزلی را رقم زد. در ادامه بازی تلاش دو تیم نتیجه لازم را نداشته و بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تراکتور سازی به اتمام رسید.

تراکتورسازی در سال 70 با  چنین نتیجه‌‌ای در تبریز نتیجه را به پرسپولیس واگذار کرده بود و بعد از 21 سال موفق شد انتقام شکست خود را بگیرد. در آن بازی هر چهار گل پرسپولیس را فرشاد پیوس به ثمر رساند و زننده  تک گل تراکتور سازی که بعد از گل‌های پرسپولیس به دست آمد احد شیخ لاری بود.

این سومین پیروزی متوالی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس تهران بود. تراکتورسازی بازی رفت این فصل و بازی برگشت فصل قبل را نیز با یک گل به سود خود به اتمام رسانده بود.

با این پیروزی تیم تراکتورسازی مجموع امتیازات خود را به عدد 62 رسانده و تیم پرسپولیس  32 امتیازی باقی ماند.

علیرضا فغانی قاضی این دیدار به احسان حاج صفی از تراکتورسازی و امیرحسین فشنگچی، ایمون زاید و مهدی مهدوی‌کیا از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

ترکیب تراکتورسازی:

محسن فروزان، امیرحسین صادقی، قاسم حدادی‌فر (46- مهدی کیانی)، فرزاد آشوبی (46- محمد ابراهیمی)، فلاویو لوپز، میلاد فخرالدینی، احسان حاج‌صفی، مرتضی اسدی، توزی رودریگو، فرزاد حاتمی (88- علی علیزاده) و سیاوش اکبرپور

سرمربی: امیر قلعه‌نویی  سرپرست:حسن آذرنیا

ترکیب پرسپولیس:

میثاق معمارزاده، محمد نصرتی، ممدوتال، رضا نورمحمدی، مازیار زارع، امیرحسین فشنگچی (76- ابراهیم شکوری)، حسین بادامکی، حمیدرضا علی‌عسگر (76 - مهدی مهدوی‌کیا)، هادی نوروزی (76- وحید هاشمیان)، ایمون زاید و غلامرضا رضایی

سرمربی: مصطفی دنیزلی

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول