اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قلعه‌نویی:

برنامه تیم تراکتورسازی بازی به بازی است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه برنامه تیم تراکتورسازی بازی به بازی است، گفت: ویژگی بارز تیم فجرسپاسی مربی این تیم و دوندگی و جوانی بازیکنانش است.

برنامه تیم تراکتورسازی بازی به بازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر قلعه‌نویی امشب در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با فجرسپاسی شیراز در بین خبرنگاران اظهار کرد: برنامه ما در لیگ برتر بازی به بازی است و امیدوارم بتوانیم با ارائه بازی خوبی مقابل فجرسپاسی شیراز به آنچه مد نظرمان است، دست یابیم.

وی افزود: تیم فجرسپاسی از دو ویژگی بارز برخوردار است که یکی محمود یاوری مربی این تیم است و دیگری دوندگی و جوانی بازیکنانش است.

سرمربی سابق تیم ملی ایران افزود: مسلما فجرسپاسی شیراز با بازی بسته سعی در کسب امتیاز از  تراکتورسازی خواهد کرد، اما ما نیز درصدد هستیم با دادن سرعت به بازی و ارائه برنامه‌های تاکتیکی سد دفاعی حریف را شکسته و به سه امتیاز بازی چنگ اندازیم.

قلعه‌نویی از حضور تمام بازیکنانش در این بازی خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه برای بازی با فجرسپاسی شیراز بازیکن مصدوم و محرومی نداشته و با توجه به اعلام رایگان بودن بازی تراکتورسازی با فجرسپاسی و همچنین شرایط آب و هوایی مطلوب و برگزاری بازی در روز تعطیل، انتظار استقبال پرشور طرفداران این تیم را داریم.

*برد بر سایپا نتیجه ارزشمندی بود

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز به برد تیمش مقابل سایپا در آخرین بازی سال 90 اشاره و خاطرنشان کرد: برد بر تیم سایپا در کرج از چند لحاظ برای ما اهمیت داشت، اول بازگشت تراکتورسازی به جمع تیم‌های بالای جدول بوده و دوم با روحیه خوب تمریناتمان را در سال جدید آغاز کردیم.

تیم تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان تیم فجرسپاسی شیراز است.

بازی رفت دو تیم در شیراز با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به اتمام رسیده بود.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول