اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت گرامیداشت هفته زن صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقه کوثر آفرینش در سطح مدارس چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه خواهران شهرکرد گفت: به ‌مناسبت گرامیداشت هفته زن مسابقه کوثر آفرینش در سطح تمامی مدارس این استان برگزار می‎شود.

برگزاری مسابقه کوثر آفرینش در سطح مدارس چهارمحال و بختیاری

زهرا حامدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی کامل زنان جهان است که شایسته است به بهترین نحو از مقام شامخ زن قدردانی شود.

وی اضافه کرد: همسرداری حضرت زهرا (س) نیز مانند بقیه صفات و ویژگی‌هایش نمونه است به گونه‌ای که امیر مومنان علی(ع) می‌فرماید "حضرت فاطمه (س) با اخلاق و رفتارش غم‌ها و غصه‏هاى مرا برطرف می‌ساخت."

حامدی حجاب، عفت، حیا، پاکدامنی و عبادت حضرت زهرا (س) را میراث جاودانه آن حضرت برای بانوان دانست و گفت: گردش عالم با معرفت و شناخت بر محوریت حضرت زهراست و با توجه به حدیث قدسی آن حضرت سبب خلقت است.

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرکرد با اشاره به برنامه‌های مناسبتی حوزه برای برگزاری مراسم گرامیداشت هفته زن، گفت: در سال‌ جاری اعتبارات اختصاص یافته به این حوزه برنامه‌های در نظر گرفته تنها در سطح حوزه برگزار می‎شود.

وی افزود: با توجه به مناسبت‌های موجود یعنی هفته زن و تولد رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) مقرر شد مسابقاتی توسط ائمه جماعت مدارس برگزار شود.

حامدی با بیان اینکه این مسابقات همزمان با 23 اردیبهشت سال 91 در نخستین روز از هفته گرامیداشت زن آغاز می‌‎شود، گفت: در حال حاضر بیش از 40 نفر از ائمه جماعت در سطح استان مشغول به ایفای وظیفه هستند که با توجه به مناسبت‌های مختلف در تمام سطوح ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان مسابقاتی تحت عنوان کوثر آفرینش ترتیب و طراحی کرده‌اند.

وی با اشاره به محور این مسابقات، گفت: نثر ادبی، شعر، خطاطی و نقاشی از جمله محورهای این مسابقه است که در انتها با همکاری مدیران مدارس جوایزی نیز به برگزیدگان اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول