اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام تشکر جعفرزاده از مردم رشت

حنجره مردم در مجلس می‌شوم

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب رشت در مجلس نهم با صدور پیامی از مردم این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

حنجره مردم در مجلس می‌شوم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی جعفرزاده نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه رشت در مجلس نهم از حضور پرشور مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

وی در پیام خود خطاب به مردم رشت آورده است: اکنون که با استعانت از ذات الهی با نگرشی خردمندانه و هدایتی هوشمندانه خلعت وکالت را بر قامت این حقیر استوار کردید سجده شکر به درگاه بیکران ازلی به جای آورده و دست همه شما سروران گرامی را به نشانه همبستگی می‌بوسم و از درگاه خداوند متعال عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه ولایت مطلقه فقیه خواستارم و با خدای خود عهد می‌بندم هر آنچه که در توان دارم در راه همگرایی، نخبه‌پروری، شایسته‌سالاری و رسیدگی به امور اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه و به ویژه حوزه انتخابیه در طبق اخلاص بگذارم.

جعفرزاده در ادامه پیام خود اظهار کرده است: مشارکت و اعتماد مردم شریف شهرستان رشت به خادم خودشان نشان از همبستگی و ولایت‌مداری است که توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کند و حضور حداکثری اقشار مختلف مردم رشت در این عرصه جای سپاسگزاری ویژه دارد.

وی در بخش دیگری از پیامش آورده است: هر برگ رای تجدید میثاق دوباره با خون شهیدان است و تحرکات جنگ نرم را بی‌اثر می‌کند و مردم بیدار و موقع‌شناس تمام توان خود را برای مقابله با توطئه‌های دشمن به کار بستند.

نماینده منتخب رشت در مجلس نهم در ادامه پیام ذکر کرده است: 12 اسفند سال 90 صحنه امواج خروشان بیداری و بصیرت ملت ایران و 15 اردیبهشت سال 91 ادامه آن حماسه پرشور بود.

وی اضافه کرده است: بی تردید حضور پرشور، با نشاط و حداکثری مردم در این آزمون بزرگ تاریخی، راهبرد نظام سلطه در عرصه انتخابات فراروی را با چالش و رسوایی مواجه می‌کند.

وی با بیان اینکه انتخابات از مظاهر شکوهمند دخالت مردم در سرنوشت کشور به شمار می‌رود، در ادامه پیام خود ذکر کرده است: حضور آگاهانه، پرشور و دشمن‌شکن آحاد ملت ایران در انتخابات مجلس، استحکام بیشتر پایه‌های مردم‌سالاری دینی و شتاب بیشتر حرکت عمومی کشور به طرف قله‌های رفیع پیشرفت و تعالی و آرمان‌های بلند انقلاب را تضمین می‌کند.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: امیدواریم نمایندگان منتخب به پشتوانه رای آگاهانه ملت بیداردل ایران با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های علمی،‌ اجتماعی و فرهنگی و سیاسی، کارآمدی، شجاعت و دلسوزی خود را در راستای استحکام‌بخشی به نهال با عظمت انقلاب به‌کار گرفته و در انجام وظیفه دینی و انقلابی خود در خدمت به مردم موفق و موید باشند و گام‌های بلند را برای تربیت و پرورش آینده‌سازان این مرز و بوم برداشته و رشد و تعالی همه جانبه کشور را فراهم آورند.

وی در پایان پیام خود عنوان کرده است: از همه کسانی که به این بنده حقیر اعتماد کردند تا حنجره آنان در خانه ملت باشم سپاسگزاری و قدردانی می‌کنم.

ا‌نتهای پیام/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول