اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میدان مفید قم

آبشار کوثر احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه چهار قم از احداث آبشار کوثر همزمان با سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در میدان مفید قم خبر داد.

آبشار کوثر احداث می‌شود

احمد نکونام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: این آبشار به صورت سنگی احداث شده و جاذبه گردشگری بسیار مناسبی را ایجاد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال همشهریان برای استراحت در فضای سبز میدان مفید، آبشار کوثر در این مکان احداث شده و جلب رضایت همشهریان را به دنبال خواهد داشت.

شهردار منطقه چهار قم در خصوص اعتبار تخصیص یافته برای احداث این آبشار افزود: در سال گذشته برای آبشار کوثر 120 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شد و امسال نیز بخشی از اعتبارات شهرداری به آن اختصاص یافت.

نکونام درباره زمان اتمام ساخت این پروژه گفت: در نظر داریم در بیست و سوم اردیبهشت ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) آبشار کوثر را راه‌اندازی کرده و در سوم خرداد ماه، سالروز فتح خرمشهر به بهره‌برداری برسانیم.

وی بیان داشت: اغلب قسمت‌های احداث این پروژه به اتمام رسیده و امید است ظرف مدت باقی مانده شاهد اتمام آن باشیم.

شهردار منطقه چهار قم تاکید کرد: در این پروژه المان‌های فرهنگی به کار گرفته شده و یک فضای مناسب شهری برای همشهریان ایجاد خواهد شد.

نکونام تصریح کرد: همچنین در نظر داریم بوستان کوثر را نیز در اطراف بلوار عماد مغنیه و بلوار شهید آوینی احداث کنیم.

وی بیان داشت: شهرداری در نظر دارد با همه امکانات در گسترش فضای سبز منطقه تلاش کرده و فضایی مناسب را برای همشهریان ایجاد کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول