اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقطع کارشناسی ارشد صورت گرفت

رقابت بیش از 500 طلبه برای ورود به دانشگاه باقرالعلوم(ع)

خبرگزاری فارس: آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد سال 91 دانشگاه باقرالعلوم(ع) با رقابت بیش از 500 طلبه برادر و خواهر برگزار شد.

رقابت بیش از 500 طلبه برای ورود به دانشگاه باقرالعلوم(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم، مدیر امور دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در حاشیه برگزاری آزمون اختصاصی مقطع کارشناسی ارشد اظهار داشت: دانشگاه باقرالعلوم(ع) هر سال علاوه بر پذیرش از طریق کنکور سراسری، با برگزاری آزمون کارشناسی ارشد به صورت اختصاصی از بین طلاب علاقه‌مند دانشجو می‌پذیرد.

محمد سهرابی افزود: آزمون اختصاصی امسال در رشته‌های تاریخ اسلام، اندیشه سیاسی در اسلام، تبلیغ و ارتباطات فرهنگی، فلسفه علوم اجتماعی، فلسفه دین، مدرسی معارف اسلامی (اخلاق اسلامی) و (مبانی نظری اسلام)، علوم سیاسی و دانش اجتماعی مسلمین برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون سال جاری این دانشگاه گفت: نتایج این آزمون اواخر خرداد ماه از طریق سایت این دانشگاه به نشانی http://www.bou.ac.ir  اعلام خواهد شد.

وی تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون را بالغ بر 509 نفر اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد 390 نفر دانشجوی آقا و 119 نفر خانم بودند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول