اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسدآباد:

شهدای فرهنگی با کنار گذاشتن تعلقات دنیوی در جبهه‌ها حاضر شدند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اسدآباد گفت: شهدای فرهنگی با کنار گذاشتن تعلقات دنیوی در جبهه‌های عمل حاضر شدند.

شهدای فرهنگی با کنار گذاشتن تعلقات دنیوی در جبهه‌ها حاضر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد صبح امروز چهارشنبه در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان اسدآباد با اشاره به مقام والای شهدای فرهنگی در جامعه اسلامی اظهار داشت: استاد شهید مطهری نمونه کامل و الگوی علمی در قشر فرهنگی به شمار می‌رود چرا که با علم خود توانست اهداف شوم دشمنان اسلام را خنثی کند.

وی با بیان اینکه استاد شهید مطهری همچنین در حوزه‌های مختلف علمی، اخلاقی و تربیتی الگو است، افزود: امیدواریم معلمان به تاسی از پیامبر (ص)، بزرگان علمی و دینی کشور همچون شهید مطهری رفتار، کردار و دانش خود را همسو با آن بزرگان قرار دهند تا از این طریق بتوانند بخشی از وظایف خود را که تعلیم و تربیت است به مرحله عمل برسانند.

امام جمعه شهرستان اسدآباد در ادامه با اشاره به فضیلت‌ها و آثار استاد شهید مطهری تصریح کرد: عزت و سرافرازی امروز ملت ایرانیان مرهون خون پاک شهید مطهری‌ها و رهنمودهای امام (ره) است که ما مسئولان و معلمان وظیفه داریم این عزت و سرفرازی را پاس بداریم.

وی با تأکید بر برگزاری چنین یادواره‌هایی از معلمان خواست رفتار و کردار شهدای فرهنگی را الگوی خود قرار دهند و این رفتارها را به دانش‌آموزان منتقل کنند.

حسینی‌مجد شهدای فرهنگی را نمونه کامل و الگوی عملی در تقویت انقلاب اسلامی خواند و افزود: شهدای فرهنگی با کنار گذاشتن تعلقات دنیوی در جبهه‌های عمل حاضر شدند.

علی ملکی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه شهرستان اسدآباد 12 شهید فرهنگی و 64 دانش‌آموز شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: هم‌اکنون شهرستان اسدآباد 18 هزار و 136 دانش‌آموز و یک هزار و 650 نفر فرهنگی و پرسنل دارد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول