اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در شعبه شماره 4 اخذ رأی

امام جمعه بافق رأی خود را به صندوق انداخت

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافق با حضور در مسجد جامع بافق رأی خود در شعبه شماره چهار به صندوق انداخت.

امام جمعه بافق رأی خود را به صندوق انداخت

حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی هنگام انداختن رأی خود به صندوق رأی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به صفوف به هم پیوسته مردم در این شعبه اخذ اظهار داشت: تا زمانی ‌که این مردم در صحنه هستند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر گونه گزند و تهدیدی در امان است.

وی با تشکر از حضور حماسی مردم بافق در مرحله اول انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: دنیا به انتخابات ایران چشم دوخته است و با خیال واهی خود فکر می‌کند با این تبلیغات دروغینی که راه انداخته است می‌تواند مانع از حضور گسترده و چشم‌گیر مردم شود.

سلیمانی انتخابات را نشانه دموکراسی و آزادی‌خواهی کشور ایران خواند و تصریح کرد: در ایران اسلامی بالاترین مقام اجرایی و قانون‌گذاری با رأی مردم انتخاب می‌شود و این بارزترین نشانه حکومت مردم بر مردم است.

وی گفت: مردم آگاه و فهیم ایران از ابتدای پیروزی انقلاب با برگزاری نخستین انتخابات سرنوشت کشور خود را تعیین کردند و تا امروز این روند با شکوه هر چه تمام‌تر ادامه داشته است.

امام جمعه بافق خاطرنشان کرد: بی‌شک مردم بافق به همراهی سایر مردم ایران اسلامی با شرکت در انتخابات مجلس نهم دشمنان انقلاب و نظام را مأیوس می‌کنند.

مردم شهرستان بافق در دور اول نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکتی 95 درصدی در انتخابات داشتند، امروز نیز به دنبال حماسه اول، به صحنه آمده‌اند تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیفزایند و انتخابات مجلس را اعتباری دوباره ببخشند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول