اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور:

نظام اقتصادی اسلام برای بشر امروز تبیین شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور گفت: وجود مشکلات عدیده‌ اقتصادی در غرب، ضرورت تبیین نظام اقتصادی اسلام را برای بشر امروز بیش از پیش ضروری می‌سازد.

نظام اقتصادی اسلام برای بشر امروز تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی تقوی، عصر امروز در مراسم افتتاحیه دفتر سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور در قم که در مدرسه معصومیه برگزار شد اظهار داشت: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) با ارسال اخبار قرآنی به بیش از 40 زبان زنده دنیا، خدمات ویژه‌ای به مخاطبان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این خبرگزاری گفت: تنها سرویس افتخاری این خبرگزاری دارای 3 هزار عضو است که آیت‌الله خامنه‌ای هم یکی از اعضای آن است.

رئیس سازمان فعالیت های قرآنی دانشجویان کشور با اشاره به فعالیت این خبرگزاری در قالب 16 سرویس بیان کرد: سرویس‌های خبرگزاری قرآنی ایران، سرویس‌های میان رشته‌ای هستند و با توجه به فعالیت این خبرگزاری در عمده موسسات و نهادهای قرآنی تقریبا تمام فعالیت‌ها منعکس می‌شود.

وی از سوژه‌پردازی و نقد و بررسی موضوعات مختلف قرآنی و انتشار آن در قالب نشریه رایحه خبر داد و بیان کرد: این موضوعات در قالب سلسله نشست‌هایی در خبرگزاری قرآنی و دانشگاه پیگیری می‌شود.

تقوی نقد و بررسی عرفان‌های کاذب را از جمله نشست‌های مستمر خبرگزاری دانست و اضافه کرد: دومین نشست در قالب کرسی نظام اقتصادی در قرآن با حضور حجت‌الاسلام میرمعزی در حال اجراست که به 40 زبان دنیا ترجمه می‌شود.

وی به چالش کشیدن تمدن غرب را عمده هدف این خبرگزاری از نشست‌های خود ذکر کرد و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در غرب لازم است نظام اقتصادی اسلام برای بشر امروز تبیین شود.

رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور تصریح کرد: بشر امروز دنبال الگو و نظام اقتصادی جایگزین است که اگر بتوانیم اقتصاد اسلامی را به خوبی تبیین کنیم می‌تواند جایگزین مناسبی برای اقتصاد غرب باشد.

وی با اشاره به انتشار کتاب‌های قرآنی گفت: تاکنون سه دوره کتاب آیت‌الله جوادی آملی در قالب 80 هزار نسخه، کتاب منشور عقاید امامیه و کتاب در جستجوی عرفان اسلامی از آیت‌الله مصباح یزدی در صد هزار نسخه چاپ شده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول