اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین خبر داد

69 شعبه اخذ رای آماده دریافت آرای مردم در نمین

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نمین گفت: 69 شعبه اخذ رای در این شهرستان آماده جمع‌آوری و دریافت مردم در مرحله دوم است.

69 شعبه اخذ رای آماده دریافت آرای مردم در نمین

سیدتقی دریتیم دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: از این تعداد شعب اخذ رای 21 شعبه شهری و 48 شعبه نیز روستایی است.

وی با بیان اینکه در بازرسی و بازدیدهای اولیه حضور مردم چشمگیر و گسترده بوده است تصریح کرد: یک هزار و 300 نفر عوامل اجرایی در این شهرستان کار برگزاری و اجرای مرحله دوم انتخابات را عهده‌دار هستند.

این مسئول اضافه کرد: در مرحله اول مردم شهرستان نمین با 68 درصد حضور صحنه‌ای باشکوه از عشق و دلدادگی خود را به نظام و اعتلای عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به نظاره گذاشتند که امیدواریم در مرحله دوم این مشارکت تکمیل و تقویت شود.

دریتیم در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: مردم وفادار نمین در روزهای گذشته نیز صحنه‌‌های وفاداری به آرمان‌های امام و شهدا را با استقبال گرم از شهدای گمنام نشان دادند که انتظار می‌رود امروز نیز صحنه دیگری از این دلدادگی‌ها را شاهد باشیم.

وی گفت: برای مسافرانی که از مناطق مختلف تفریحی و گردشگری نمین بازدید می‌کنند برخی اقدامات و تمهیدات حضور در انتخابات اندیشیده شده به طوری که در اطراف منطقه گردشگری فندقلو صندوق‌هایی دائر شده تا گردشگران این مناطق نیز بتوانند در مرحله دوم مشارکت داشته باشند.

فرماندار نمین ادامه داد: مسافرانی که از شهرهای اردبیل، سرعین و نیر در این شهرستان حاضر می‌شوند و یا در مرحله اول در هیچ حوزه‌ای رای نداده‌اند و یا برای اولین بار به سن رای دادن رسیده‌اند می‌توانند با حضور در یکی از شعب اخذ رای ثابت و سیار نمین در مرحله دوم انتخابات مشارکت واقعی داشته باشند.

دریتیم در پایان سخنان خود به ضرورت اهمیت برگزاری باشکوه انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: همانطوری که در مرحله اول رای بالای مردم دشمنان نظام را غافلگیر کرد در مرحله دوم نیز حضور گسترده این ذلیل‌شدگان را بار دیگر خوار و خفیف می‌کند.

ناظران شورای نگهبان ‌بی‌غرض در انتخابات حاضر شده‌اند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل نیز دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ناظران شورای نگهبان بدون کوچکترین غرض و نفع شخصی و حزبی فقط سلامت و صحت انتخابات را صیانت می‌کنند.

حجت‌الاسلام عبدالله بیدار گفت: ما از اولین ساعات آغاز رای‌گیری سرکشی‌های خود را آغاز کرده‌ایم و این اقدامات از اولین ساعات تا آخرین لحظه رای‌گیری بدون خستگی ادامه داشته و با دقت کامل انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یک هزار و 800 ناظر انتخابات در صحنه هستند به طوری که با بکارگیری چهار و یا پنج نفر در هر شعبه به عنوان ناظر و یا ناظرمسئول کنترل‌های مورد تاکید انجام شده و ما در 429 شعبه اخذ رای نیروهای مورد اعتماد خود را بکارگیری کردیم تا بتوانند اعتماد و اطمینان مردم را در صحنه انتخابات تضمین و تامین کنند.

این مسئول عوامل سرصندوق را به دقت بیشتر به ویژه در کنترل شناسنامه‌ها فراخواند و بیان داشت: امیدواریم مردم نیز در این امر یاریگر نیروهای نظارتی و اجرایی باشند و ضمن حضور باشکوه و انقلابی اجازه ندهند کوچکترین دخالت و خدشه‌ای در سلامت انتخابات وارد شود.

انتهای  پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول