اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز:

40 درصد شعب خوزستان مربوط به اهواز است

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز تعداد شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه اهواز و باوی را 620 شعبه اعلام کرد و گفت: 40 درصد شعب خوزستان مربوط به اهواز و باوی است.

40 درصد شعب خوزستان مربوط به اهواز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالعزیز فدعمی دقایقی پیش در مسجد جواد‌الائمه پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران با تشکر از همه مردم و عوامل برگزاری انتخابات، اظهار کرد: امروز شاهد حضور گسترده مردم در شعب اخذ رأی هستیم و آنان حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول انتخابات تکلیف یکی از نمایندگان این شهرستان مشخص شده افزود: امروز مردم همیشه در صحنه شهرستان‌های اهواز و باوی دو نماینده دیگر خود را به مجلس می‌فرستند تا جمع نمایندگان سه نفره اهواز در مجلس کامل شود.

فدعمی با اشاره به مدت زمان برگزاری انتخابات تا ساعت 18 امروز، گفت: تمدید زمان انتخابات بستگی به نظر وزارت کشور دارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهواز خاطر نشان کرد: هر چه انتخابات زود‌تر برگزار و در ساعت مقرر خود پایان یابد، قطعاً نتایج زود‌تر اعلام خواهد شد.

وی پیش بینی کرد: فردا صبح نتایج قطعی انتخابات حوزه انتخابیه اهواز و باوی به مردم اطلاع رسانی شود.

فدعمی عوامل برگزاری انتخابات را در اهواز و باوی 16 هزار نفر برشمرد و گفت: این تعداد، کار اجرا، نظارت، امنیت، پشتیبانی و راهبری انتخابات را بر عهده دارند.

به گفته وی، در حوزه انتخابیه اهواز 810 هزار نفر واجد شرکت در انتخابات مرحله دوم هستند این درحالی است که در مرحله نخست انتخابات مجلس نهم 804 هزار نفر واجد رأی دادن بودند.

شهرستان‌های اهواز و باوی دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند که در مرحله اول انتخابات، سید شریف حسینی یکی از کاندیدا‌ها و نماینده کنونی مجلس با کسب آرای لازم به طور قطعی به مجلس راه یافت و امروز ناصر سودانی، محمد جعفر فلسفی، شبیب جویجری و سید شکر خدا موسوی برای کسب دو کرسی دیگر مجلس با هم رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول