اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

مجری انتخابات مردم هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان همدان گفت: مردم خود مجری انتخابات هستند و روند برگزاری انتخابات و سازوکاری که وجود دارد، به گونه‌ای است که بحث تقلب به هیچ وجه وجود ندارد.

مجری انتخابات مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی مطلق صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که انتخابات در مرحله اول با صحت و سلامت برگزار شده و در مرحله دوم این همین گونه خواهد بود، افزود: خوشبختانه در همدان هیچ‌گونه شکایتی در خصوص روند برگزاری انتخابات نداشتیم و به لطف خدا شاهد انتخاباتی سالم و پرشور خواهیم بود.

وی تصریح کرد: تایید صحت انتخابات در دور نخست نشان از سلامت انتخابات داشت.

فرماندار همدان تأکید کرد: روند برگزاری انتخابات و سازوکاری که وجود دارد، به گونه‌ای است که بحث تقلب به هیچ وجه وجود ندارد.

وی در پاسخ به خبرنگاری در خصوص برخی مباحثی که در انتخابات مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: بحث موضوع تخلف با تقلب متفاوت است، شاید بتوان گفت مطرح کردن بحث تقلب از دوران فتنه وارد انتخابات شده و ادعایی واهی بیش نیست، به دلیل اینکه مردم خود مجری انتخابات هستند و با آموزش‌های لازم در شعب حضور می‌یابند و ناظران بر برگزاری انتخابات هم از جنس همین مردم هستند.

انتهای پیام/خ30/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول