اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مواجهه با تضییع کنندگان حق مردم

شهرداری نباید احساسی عمل کند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: شهرداری نباید در مواجهه با کسانی که با تخلف از قوانین حق مردم را ضایع می‌کنند احساسی عمل شود.

شهرداری نباید احساسی عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد اشرف‌نیا ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات شهرداری منطقه سه تبریز اظهار کرد: مسئولیت شهرداری را بسیار سنگین توصیف کرد و گفت: شهرداری مسئول آینده شهر است و نباید در مواجهه با کسانی که با تخلف از قوانین حق مردم را ضایع می کنند احساسی عمل شود.

وی افزود:  مدیریت شهر تابع علم است نه احساسات و هر اقدامی که با در نظر گرفتن این نکته به نفع مردم و آینده شهر باشد ما از آن حمایت می‌کنیم.

گزارش فارس حاکی است، در این نشست که جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز حضور داشتند اکبری شهردار منطقه سه تبریز گزارشی از طرح‌های در دست اجرای این شهرداری و برنامه‌های آتی را ارائه کرد.

در این نشست مقرر شد تفاهم‌نامه اداره کل آموزش و پرورش استان و شهرداری تبریز در خصوص واگذاری زمین‌های مورد نیاز شهرداری برای ایجاد فضای سبز به سرعت اجرایی شود.

همچنین مقرر شد موضوع واگذاری املاک متعلق به اداره کل راه و شهرسازی استان به شهرداری منطقه سه تبریز ظرف 15 روز آینده بررسی شود.

استاندار آذربایجان شرقی پیش از این نشست از دو پروژه عمرانی شهرداری منطقه سه تبریز شامل مسیرگشایی خیابان شهید سرابی‌پور و امتداد کمربندی میانی بازدید کرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول