اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان کردستان:

مربیان برتر کشوری کانون کودکان کردستان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: دو نفر از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به عنوان مربیان موفق کشوری انتخاب و معرفی شدند.

مربیان برتر کشوری کانون کودکان کردستان معرفی شدند

مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: به منظور ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور همه ساله از میان آنها تعدادی به عنوان مربیان موفق در سطح کشور و استان‌ها انتخاب می‌شوند که هیوا ملکی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری سریش‌آباد و مهناز صلاحی مربی فرهنگی مرکز شماره 4 سنندج به عنوان مربیان نمونه  استان در سطح کشور معرفی شدند.

سهیلا شیخی خاطرنشان کرد: شناسایی نیروهای‌ فعال و دلسوز کانون و قدردانی از زحمات آنان در راستای ایجاد انگیزه بیشتر برای تلاش بهتر بهبود وضعیت آموزشی موثر است.

به گفته وی، دادن الگوهای رفتاری مناسب به کارکنان به طور مستقیم ترغیب نیروهای کم‌توان و غیرفعال به حرکت و تلاش بیشتر و ایجاد انگیزه برای بروز استعدادهای نهفته آنان در رشد کودکان و نوجوانان نقش موثری دارد.

شیخی گفت: ایجاد زمینه رشد معنوی و اخلاقی در مربیان و بهبود روش‌های انجام کار و بالا بردن میزان کارایی آنان به منظور عملکرد موفق کانون در زمینه‌های آموزشی مختلف از اهداف اصلی تجلیل از مربیان موفق است.

مدیر کانون استان کردستان توسعه فردی، عوامل رفتاری، موفقیت‌های کاری معیارهای ارزیابی طرح‌ها و پیشنهادهای راهبردی را از جمله معیارهای ارزیابی مربیان نمونه کشوری عنوان کرد.

مربیان کانون کردستان مقام دوم مسابقات گزارمان‌نویسی را کسب کردند

شیخی همچنین از موفقیت 13 نفر از مربیان کانون کودکان استان در مسابقات گزارمان‌نویسی سال 89 خبر داد.

به گفته وی، در این مسابقه 800 نفر از مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکت داشتند که استان کردستان با 13 نفر برگزیده بعد از خراسان رضوی به رتبه دوم دست پیدا کرد.

شیخی گفت: در این مسابقه هر مربی 8 اثر را مطالعه و بررسی کرده و در مجموع 78 نفر از آنان به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

شایسته احمدی، فرشته محمدی، ژیلا ابوالمحمدی، کلثوم آسیابانی، مینا عسکری، مهری اسدی، سیروان کنعانی، ثریا محمدی، سیده سعدا موسوی‌طیبی، دلارام مفاخری، پروین خالدی، هیوا ملکی و نادیا حمزه‌کرمی از مربیان موفق کانون استان کردستان در مسابقه گزارمان‌نویسی هستند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول