اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

توسعه تشکل‎های فرهنگی برای جوانان ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: ایجاد و توسعه تشکل‌های فرهنگی برای جوانان به منظور جذب مشارکت هر چه بیشتر آنان در فعالیت‎های فرهنگی ضروری است.

توسعه تشکل‎های فرهنگی برای جوانان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد محمدی پیش از ظهر امروز در نشست با شماری از جوانان بخش کاکی بر ایجاد ساخت پایه‎های نوآوری و خلاقیت در شهر تاکید کرد.

وی اظهار داشت: استفاده از تمام ظرفیت‎های منطقه و ایجاد روحیه مطالبه‎گری از مشخصه جوانان برای توسعه و پیشرفت بخش و شهرستان و استان امری مهم است.

امام جمعه کاکی از جوانان خواست تا با حضور در میادین علمی و تحصیلات عالیه مسیر را برای رشد منطقه و خدمت به مردم هموارتر سازند.

محمدی گفت: همه ما باید دست در دست یکدیگر بگذاریم و با کار و کوشش در راستای آبادانی و پیشرفت منطقه تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: باید با تمام وجود در محور ولایت‏مداری در عمل، برای استفاده از همه ظرفیت‎ها، پتانسیل‎ها، توانمندی‎های منطقه بکوشیم.

محمدی ادامه داد: استفاده از نیروهای جوان و با همفکری و همکاری نخبگان منطقه و چهره‎های شاخص و تاثیرگذار در رفع محرومیت‎ها و مشکلات و عقب‌ماندگی‎ها ضروری است.

امام جمعه کاکی با اشاره به ظرفیت‎ها‌ی موجود در منطقه یادآور شد: برای دست یافتن بهتر به توسعه پایدار باید از همه ظرفیت‎ها و توانمندی‎ها و چهره‎های شاخص و افرادی که به دنبال توسعه منطقه هستند و در واقع در راستای رشد و توسعه و تعالی منطقه گام برمی‎دارند و در زمره دلسوزان واقعی جامعه هستند، استفاده شود.

وی اضافه کرد: فرصت‏ها را نباید از دست داد، ما همه توانمان را در جبران عقب‌ماندگی‏ها و رشد منطقه به‌کار می‏بندیم.

محمدی بیان کرد: با استفاده از تمام ظرفیت‎های موجود در منطقه در رفع مشکلات و کمبودهای بخش از جمله آموزش نظیر دانشگاه و حوزه علمیه و مدارس وابسته به حوزه، بخش فرهنگی وجود فرهنگسراها و بخش کشاورزی و بهداشت درمان، وجود بیمارستان، وجود سرمایه برای ایجاد راه مواصلاتی به پارس شمالی، احداث پالایشگاه‎ها و مراکز فرآوری نفت و گاز و ... تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول