اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان:

پاسداری منحصر به مرزهای جغرافیایی نیست

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: پاسداری فقط منحصر به حفاظت از مرزهای جغرافیایی نیست، بلکه شامل پاسداری از ارزش‏های دینی و اسلامی نیز می‏شود.

پاسداری منحصر به مرزهای جغرافیایی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی ظهر امروز در همایش عقیدتی سیاسی که با حضور پاسداران و سربازان وظیفه سپاه استان سمنان در نمازخانه تیپ 12 قائم(عج) سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی افزود: علت اصلی تأسیس سپاه، دفاع از ارزش‏های دینی و انقلابی است.

وی تأکید کرد: پاسدارها باید از ارزش‏های دینی پاسداری کنند که یکی از آن ارزش‏ها، تجلیل از عالمان برجسته دینی است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: یکی از آن عالمان برجسته دینی، شهید استاد مرتضی مطهری است که سال‏ها قبل از انقلاب به تلاش و مجاهدت پرداخت و سرانجام در راه دین و اسلام و مملکت جان خود را نثار کرد.

رعایتی تصریح کرد: یکی از عواملی که پاسداران در دنیا در چشم دشمنان به عنوان یک قدرت بزرگ جلوه می‏کنند، معنویت و ایمان پاسداران است که نمونه‏های آن را در هشت سال دفاع مقدس شاهد و ناظر بودیم.

وی با بیان اینکه باید به مسائل عقیدتی و سیاسی بیش از پیش توجه شود، گفت: اگر می‏خواهیم همانند سال‏های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی پیروز و سربلند باشیم، باید گوش به فرمان ولایت باشیم.

هم‌چنین مسئول عقیدتی سپاه استان سمنان به بیان گزارش عملکرد سال 90 و تشریح برنامه‏های سال 91 پرداخت و گفت: با همت فرماندهی و مساعدت‏های دو معاونت نیروی انسانی و آماد و پشتیبانی، برنامه‏های متنوعی در سال جاری پیش‏بینی شده است.

حجت‏الاسلام جواد صمیمی افزود: سپاه استان سمنان در مجموع 54 رده عقیدتی، در مقام نهم و در مجموع سپاه‏های استانی در جایگاه چهارم قرار دارد.

وی بیان داشت: یکی از برنامه‏های موفق از حیث اجرا و کیفیت، برنامه "نورالمبین" است که تا قبل از ماه رمضان اجرا می‌شود.

مسئول عقیدتی سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد:‌ تفسیر سوره "حجرات" و سپس سوره "احزاب" تحت عنوان "نورالمبین 3" از جمله برنامه‏هایی بوده که برای ماه رمضان سال جاری پیش‏بینی شده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول