اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارلوس کی‌روش:

میزبانی کرجی‌ها خوب بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از اینکه تیمش امروز در ورزشگاه انقلاب کرج با تیم ملی موزامبیک بازی دوستانه انجام داد، ابراز رضایت کرد.

میزبانی کرجی‌ها خوب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کارلوس کی‌روش پس از پایان دیدار تیم‌های ایران و موزامبیک که با نتیجه سه بر صفر به سود ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: خوش‌بختانه امروز در ورزشگاه انقلاب کرج شرایط بسیار خوبی داشتیم و هماهنگی‌های مسئولان این شهر برای انجام بازی فوق مناسب و مطلوب بود.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر خوشحالم که در کرج بازی داشتیم و توانستیم هواداران تیم ملی در این شهر که اغلب آنها نوجوان و دانش‌آموز بودند را ببینیم.

کی‌روش گفت: بنابراین باید از مسئولان ورزش کرج برای تدارکاتی که انجام دادند، تشکر کنم.

* اهداف تیم ملی از بازی تدارکاتی با موزامبیک برآورده شد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا اهدافی که کادر فنی برای انجام این دیدار داشت، برآورده شده است؟ گفت: خوش‌بختانه به هدف‌های خود رسیدیم.

کی‌روش افزود: ما در مجموع و در طول 90 دقیقه توانستیم برنامه‌های تاکتیکی خود را در زمین اجرا کنیم و هدف مهمی که داشتیم مبنی بر انجام بازی سرعتی و با کیفیت و همراه با هماهنگی بالا را در زمین پیاده کردیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر چند چهره جدید در مسابقه امروز آزمایش کردیم که خوش‌بختانه موفق بودند و برای بازی‌های اصلی انتخاب بیش‌تری خواهیم داشت و این امر یکی از دستاوردهای بازی امروز بود.

* انتقاد کی‌روش به پرسش‌های برخی خبرنگاران

در ادامه این نشست خبری، یکی از خبرنگاران از سرمربی تیم ملی پرسید که چرا باید کره‌جنوبی با اسپانیا بازی تدارکاتی داشته باشد، اما ایران با موزامبیک دیدار کند؟ گفت: این موضوع را من نباید پاسخ دهم و اساساً من برای دروغ گفتن به شما اینجا نیامده‌ام.

کی‌روش اظهار داشت: اگر می‌خواهید با تیم‌های بزرگ بازی کنید، یا باید چند میلیون دلار پول داشته و یا اینکه از نظر قدرت به سطح بالایی برسید تا تیم‌های دیگر از شما درخواست بازی تدارکاتی داشته باشند.

وی متذکر شد: ما در حال آماده‌سازی تیم ملی هستیم و باید با روحیه بالا به مصاف حریفان برویم، لذا باید این پرسش‌های تنش‌زا را همین جا خاتمه دهید.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول