اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شعب بانک ملی استان اردبیل:

تسهیلات معوقه جمع‌آوری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شعب بانک ملی استان اردبیل گفت: برای تقویت پرداخت تسهیلات جدید به متقاضیان بر اساس بسته سیاستی و نظارتی بانک مرکزی اقدام به جمع‌آوری تسهیلات معوقه می‌کنیم.

تسهیلات معوقه جمع‌آوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اصلان کریمی پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای کار گروه‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در اردبیل اظهار داشت: در کنار جمع‌آوری تسهیلات معوقه اقدام به جمع‌آوری سپرده‌های بیشتر خواهیم کرد تا برای شهروندان تسهیلات بیشتری پرداخت شود.

وی با بیان اینکه منابع و مصارف بانک‌ها وابسته به پرداخت به موقع تسهیلات دریافت شده از سوی متقاضیان و تزریق بیشتر سپرده‌گذاری‌ها می‌باشد، خاطرنشان کرد: 20 درصد پرداخت معوقات بانکی در شعب بانک ملی افزایش یافته و بانک‌ها در چهار حوزه سعی می‌کنند با جلب مشتری بیشتر برای متقاضیان تسهیلات ارائه خدمات کنند.

رئیس شعب بانک ملی استان اردبیل همچنین از پرداخت 29 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی در استان خبر داد و گفت: از این مبلغ 19 میلیارد و 600 میلیون ریال همچنان باقی مانده که متقاضیان جامع شرایط می‌توانند از این طریق برای طرح‌های خود اشتغالی خود در بحث مشاغل خانگی دریافت کنند.

کریمی در ادامه سخنان خود از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به 960 متقاضی خبر داد و افزود: از یک‌هزار و 500 نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک ملی تعداد 560 نفر باقیمانده وجود دارد که با تکمیل پرونده می‌توانند از تسهیلات مشاغل خانگی استفاده کنند.

این مسئول تحقق 67 درصدی تعهدات این بانک را در حوزه مشاغل خانگی یادآور شد و بیان داشت: مابقی این تعهدات بدون محدودیت به مرور زمان پرداخت می‌شود و متقاضیان می‌توانند با دریافت این تسهیلات فرصت اشتغال مورد نظر را فراهم کرده و به این کار دست بزنند.

رئیس شعب بانک ملی استان اردبیل در ادامه از تمدید مهلت پرداخت تسهیلات برای مشاغل خانگی خبر داد و یادآور شد: هر چند پیش از این آخر فروردین ماه موعد مقرر در این زمینه تعیین شده بود اما در ابلاغیه اخیر هنوز ضرب العجل برای این امر تعیین نشده است.

کریمی ادامه داد:‌ ما هم اکنون نیز پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی را در شعبات خودمان داریم و سعی داریم در مهلتی که باقیمانده یک سوم اعتبارات پرداخت نشده را به متقاضیان تسهیلات پرداخت کنیم.

وی همچنین از تمدید مهلت اجرای ماده 28 برای پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های زود‌بازده خبر داد و افزود: در استان اردبیل هر چند اغلب پرداختی‌ها در این زمینه انجام شده اما در مهلت مقرر و تعیین شده انتظار می‌رود مشکلات فراروی این بنگاه‌ها نیز برطرف شود.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول