اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالگرد ارتحال امام (ره)

200 کاروان از اردبیل عازم حرم مطهر امام راحل می‌شوند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: 200 کاروان زیارتی در سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از این استان راهی مرقد مطهر امام راحل می‌شوند.

200 کاروان از اردبیل عازم حرم مطهر امام راحل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در اردبیل اظهار داشت: از استان اردبیل 8 هزار نفر برای شرکت در عزاداری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد مطهر ایشان اعزام می‌شوند.

وی بیان داشت: مجموع این برنامه‌ها با محوریت تبیین اهداف و تفکرات امام، توجه به وصایای ایشان به عنوان چراغ راهنمای مسئولان، پررنگ کردن فرهنگ شهید و شهادت با تمرکز بر شهدای 15 خرداد و توجه به منویات مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: در کنار اعزام کاروان‌های زائران، دستگاه‌های ذیربط باید در استان نسبت به فضاسازی مناسب برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم همت کنند تا افرادی که به هر دلیل توفیق زیارت را پیدا نمی‌کنند بتوانند در مراسمی در شأن امام امت و نظام اسلامی به عزاداری بپردازند تا روح معنویت در سطح استان نیز جاری شود.

استاندار اردبیل فضاسازی فرهنگی برای برگزاری این مراسم را از وظایف فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها‌، رسانه‌ها و مطبوعات، دستگاه‌های تبلیغاتی و فرهنگی و مدارس ذکر کرد.

صابری در ادامه از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان خواست با همدلی و همکاری با یکدیگر برای تلطیف فضا و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه امام متعلق به فرد، طیف، جریان و گروه خاصی نیست، ابراز داشت: با توجه به اینکه این مراسم جنبه فرهنگی دارد در بحث تامین هزینه‌ها‌، مدیریت و ساماندهی اعزام کاروان‌های عزاداری به مرقد مطهر امام (ره)

همزمان با سالگرد وفات ایشان در کنار پشتیبانی دولت، آحاد مردم و دستگاه‌ها نیز باید در تامین هزینه‌ها مشارکت کنند تا روح معنویت و همکاری دسته جمعی در کنار برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم زنده شود.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول