اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال گذشته

6 هزار نفرساعت گردهمایی‌ ایمنی در شرکت برق همدان انجام شد

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع برق استان همدان گفت: 5 هزار و 818 نفر ساعت گردهمایی‌های ایمنی در سطح شرکت برگزار شده است.

6 هزار نفرساعت گردهمایی‌ ایمنی در شرکت برق همدان انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان ایرج والی‌زاده عصر امروز سه‌شنبه در جلسه گرامیداشت صنعت برق استان همدان با تبریک فرا رسیدن روز کار و کارگر اظهار کرد: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی منوط به به‌کارگیری کارگران شریف، متدین و معتقد به نظام جمهوری اسلامی است.

وی در رابطه با کارگر و جایگاه کارگر در جهان اسلام افزود: اسلام کار کردن برای امرار معاش و تأمین مایحتاج زندگی را به جهاد در راه خدا تعبیر کرده است.

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع برق استان همدان با بیان اینکه همه موفقیت‌ها در گرو همدلی، همکاری و کار گروهی کامل می‌شود، بیان کرد: سلسله جلساتی تحت عنوان کمیته عالی و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران طی سال 90 برگزار شد.

وی ادامه داد: شش جلسه طی سال گذشته برگزار شد که 33 مصوبه دربر داشت که از این مصوبات چهار مصوبه در دست پیگیری و مابقی مصوبات نیز اجرایی شده‌اند.

والی‌زاده تصریح کرد: 125 جلسه گردهمایی نیز در واحدهای اجرایی و 120 جلسه کمیته حفاظت و بهداشت و 65 جلسه نیز با پیمانکاران برگزار شد.

وی بیان کرد: در مجموع 5 هزار و 818 نفرساعت گردهمایی‌های ایمنی در سطح شرکت، یک‌هزار و 208 نفرساعت کمیته‌های حفاظت و بهداشت شهرستان‌ها و 513 نفرساعت میزان جلسات در بحث آموزش پیمانکاران برگزار شده است.

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع برق استان همدان اضافه کرد: در مدیریت بحران و آموزشی نیز 2 هزار و 116 نفرساعت کلاس آموزشی در سطح شرکت توزیع برق به همت معاونت منابع و دفتر آموزش تشکیل شده است.

وی افزود: در زمینه آگاهی‌رسانی و اطلاع‌رسانی نیز بروشورهایی تهیه و توزیع شده که از آن جمله می‌توان به آشنایی با خطرات برق‌گرفتگی، ساخت و سازها و خطر تخلیه زباله‌های ساختمانی زیر شبکه‌های برق اشاره کرد.

والی‌زاده با بیان اینکه شرکت توزیع در نمایشگاه هفته بلایای طبیعی حضور پررنگی داشته است، یادآور شد: در زمینه ایمنی موارد انگیزشی و تشویقی داشتیم که در بین کارگران نمونه و ایمن‌کاران 407 نفر در سال گذشته تشویق و با 52 نفر نیز برای رعایت موارد ایمنی برخوردهایی شده است.

وی گفت: حریم یکی از شاخص‌های مهم ایمنی است که در این راستا مجموعه فعالیت‌های خوبی در ادارات سطح استان صورت گرفته است.

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع برق استان همدان اظهار کرد: یک‌هزار و 413 مورد رفع حریم در شبکه‌های فشار ضعیف و 361 مورد رفع حریم در شبکه های فشار متوسط انجام شده است.

وی عنوان کرد: 669 مورد نیز اصلاح نقاط آسیب‌پذیر صورت گرفته که با همت کارشناسان ایمنی شهرستان و مدیران واحدهای اجرایی نقاط آسیب‌پذیر شناسایی و در حل مشکل آنها اقدام شده است.

والی زاده افزود: کنترل و بازدید از گروه‌های عملیاتی، اجرایی، پیمانکاران و کارکنان شرکت برق در سطح استان از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط شرکت توزیع برق استان است که نتیجه این اقدامات باعث اخذ کارت سبز در حوادث درون سازمانی شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته هیچ حادثه درون سازمانی نداشتیم، تصریح کرد: در حوادث برون‌سازمانی دو مورد حادثه داشتیم.

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع برق استان همدان خاطرنشان کرد: نتیجه اقدامات صورت گرفته این بود که وفور حادثه را در مقایسه با سال 89 رقم قابل توجهی کاهش دهیم و از 2.11 به 0.53 میزان برسانیم و شدت حادثه نیز از 124 ده‌هزارم به 12 هزارم رسیده که نشان از تلاش و همدلی و همکاری همه مدیران اجرایی و مسئولان ایمنی و اکیپ‌های عملیاتی است.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول