اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

کارگران موتور محرکه تولید هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: کارگران موتور محرکه تولید هستند.

کارگران موتور محرکه تولید هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان با تبریک روز معلم اظهار داشت: مردم شهرستان دشتستان مردمی فرهنگ‌دوست و علم‌دوست هستند و هرساله به بهترین نحو ممکن به بزرگدشت روز معلم اقدام می‌کنند.

وی عنوان کرد: شواهد تاریخی و فرهنگی این شهرستان و همچنین وجود شخصیت‌های علمی و فرهنگی فراوان در این شهرستان در واقع نشان دهنده توجه مردم به علم و فرهنگ است.

فرماندار دشتستان گفت: تجلیل از معلم تجلیل از علم و معرفت است و باید تلاش کنیم و تقدیر از معلمان را به یک فرهنگ در جامعه تبدیل کنیم و برای دستیابی به این هدف فعالیت منسجم مسئولان فرهنگی و سیاسی امری ضروری است.

خسروی ادامه داد: در سال جاری با تاکیدات فراوانی که بر بزرگداشت مقام معلم وجود داشته، مسئولان با آمادگی تمام در این عرصه‌ها حضور خواهند یافت.

وی افزود: جایگاه معلم جایگاهی الهی و وظیفه تعلیم و تربیت که بر عهده معلمان گذاشته شده وظیفه و رسالت انبیاست و افرادی که افتخار این مسئولیت بر دوش ایشان گذاشته شده باید با تمام توان برای عمل به وظایف سنگین خود تلاش کنند.

این مسئول بیان داشت: معلمان با تربیت جوانان و نوجوانان در راستای تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی گام برمی‌دارند و از این رو فعالیت معلمان از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرماندار دشتستان تاکید کرد: تمامی پیشرفت‌های علمی و فرهنگی و پیشرفت‌های عرصه فناوری که در سال‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم نشان از تلاش و فعالیت‌های معلمان گرانقدر و عزیز دارد.

خسروی اذعان داشت: با توسعه و ترقی علمی جامعه اسلامی می‌توانیم در برابر تمام تهاجمات و تهدیدات دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی کنیم و معلمان گرانقدر باید با تمام وجود در این عرصه گام بردارند و تلاش کنند.

وی در ادامه با تجلیل از کارگران بیان کرد: کارگران موتور محرکه تولید هستند و باید همواره از این قشر تجلیل واقعی به عمل بیاوریم.

فرماندار دشتستان افزود: کارفرمایان باید در پرداخت حق و حقوق کارگران دقت و حساسیت داشته باشند و نباید شاهد نارضایتی این قشر شریف باشیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول