اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صبای قم:

برای شکست دادن مس کرمان مصمم هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بعد از اینکه بازی با داماش به دهمین تساوی ما منجر شد تیم ما از نظر روحی برای برتری در دیدار هفته سی و سوم برابر مس کرمان آماده است و برای شکست مس کاملا مصمم هستیم.

برای شکست دادن مس کرمان مصمم هستیم

عبدالله ویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: در حال حاضر در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار داریم و بعد از اینکه دیدار هفته قبل با داماش به تساوی انجامید بیش از پیش به کسب سهمیه آسیا امیدوار شدیم و معتقدم هنوز هم چهارمین سهمیه آسیا برای صبای قم است.

وی ادامه داد: بازی بسیار خوبی برابر داماش گیلان انجام دادیم و مطمئنم که تمام آنهایی که بازی را دیدند به استحقاق صبای قم برای کسب سه امتیاز این دیدار رأی می‌دهند، زیرا در تمام لحظات مسابقه برابر تیمی که با توجه به نتایج هفته‌های اخیر متحول شده بود، خوب بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: در بین تمام بازی‌های خانگی ما تا این هفته، در مسابقه با مس کرمان بهترین عملکرد خود را برابر حریف به نمایش خواهیم گذاشت و اگر اشتباه داوری یا حادثه خاص دیگری رخ ندهد، قطعا می‌توانیم در این دیدار به پیروزی برسیم.

وی اضافه کرد: با توجه به هماهنگی خوبی که بازیکنان ما دارند و روحیه دو چندانی که از موفقیت‌های گذشته خود به دست آورده‌اند برابر مس کرمان با تمام توان می‌خواهیم به سه امتیاز برسیم و مکان چهارم جدول رده‌بندی را حفظ کنیم تا بار دیگر شانس آسیایی شدن داشته باشیم.

ویسی ادامه داد: با اینکه مس کرمان در پایین جدول رده‌بندی قرار دارد اما اگر قرار باشد حریف را دست‌کم بگیریم، مشخص نیست چه سرنوشتی در انتهای مسابقه رخ می‌دهد بنابراین حق نداریم مس کرمان را ضعیف قلمداد کنیم.

وی بیان کرد: ما باید بتوانیم در بازی مقابل تیم فوتبال مس کرمان هر سه امتیاز این دیدار را بگیریم تا با خیالی آسوده در دیدار با فجر شهید سپاسی شیراز در هفته پایانی به میدان برویم زیرا فشار بازی‌ها بسیار بالا است و بازیکنان شرایط سختی را تحمل می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: به بازیکنان صبای قم تاکید کرده‌ام که مس کرمان قطعاً حریف قدری خواهد بود، به خصوص اینکه آنها در شرایط فعلی با انگیزه و به شکلی بازی می‌کنند که در این دیدار به سه امتیاز برسند.

وی اظهار داشت: در دو هفته پایانی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازی‌های خود را کاملاً جدی خواهیم گرفت، زیرا با توجه به شرایط ما در لیگ برتر، قطعاً کسب رتبه چهارم جدول زمینه‌ساز حضور ما در مسابقات فوتبال باشگاه‌های آسیا می‌شود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول