اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول بدمینتون

صبا باز هم به هما باخت

خبرگزاری فارس: بدمینتون‌بازان تیم صبای قم در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور باز هم به تیم هما باختند.

صبا باز هم به هما باخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور برگشت از مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور برای شناخت تیم‌های صعودکننده به دیدار نهایی و لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور برگزار شد و تیم صبای قم با شکست در برابر هما از صعود به لیگ برتر باز ماند.

تیم همای شیراز در مصاف با تیم بدمینتون صبا توانست با نتیجه سه بر دو میزبان خود را شکست داده و ضمن اینکه راهی دیدار نهایی شود، جواز حضور در لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور را کسب کند.

تیم صبای قم در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی این مسابقات که در شیراز برگزار شد با نتیجه چهار بر یک بازی را به میزبان خود واگذار کرده بود.

بر این اساس در مرحله گروهی لیگ دسته اول بدمینتون‌ باشگاه‌های کشور 12 تیم با یکدیگر مسابقه دادند که تیم‌های صبای قم، لوله پاسارگاد اصفهان، هما پلاست شیراز و شهید رجایی قزوین موفق شده بودند با غلبه بر حریفان جواز صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات را کسب کنند.

بدمینتون‌‌بازان صبای قم در مرحله گروهی این دیدارها عنوان دوم گروه خود را کسب کرده و به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور صعود کرده‌ بودند.

انتهای پیام/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول