اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین میزبانی یازدهمین دوره لیگ برتر

هافبک صبا از دیدار با مس محروم شد

خبرگزاری فارس: ‌هافبک تیم فوتبال صبای قم از همراهی تیمش در دیدار حساس هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محروم شد.

هافبک صبا از دیدار با مس محروم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صبای قم چاره‌ای ندارد جز اینکه در دیدار با تیم فوتبال مس کرمان که از هفته شانزدهم نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم صبای قم برگزار می‌شود، صبا را بدون حضور هافبک کلیدی تیمش به میدان بفرستد.

غایب سرشناس تیم فوتبال صبای قم در این مسابقه مهدی بدرلو هافبک تهرانی تیم فوتبال صبای قم است که به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیم خود را در آخرین بازی خانگی در لیگ یازدهم مقابل تیم فوتبال مس کرمان همراهی کند.

دلیل غیبت بدرلو ‌هافبک جوان و خوش‌فکر تیم فوتبال صبای قم، محرومیت این بازیکن بعد از دریافت کارت زرد در بازی با تیم فوتبال داماش گیلان است.

بدرلو که سابقه بازی کردن در تیم‌هایی نظیر دخانیات تهران، اتکای تهران، بانک ملی، اکباتان تهران، مس سرچشمه کرمان، آلومینیوم اراک و آلومینیوم هرمزگان در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را نیز دارد، در بازی هفته سی و دوم صبای قم مقابل این تیم انگیزه بسیار زیادی برای نشان دادن توانایی‌های خود داشت و یکی از بهترین نفرات صبا بود اما در نیمه نخست به دلیل خطا، از محمدرضا اکبریان داور مسابقه کارت زرد گرفت تا بدین ترتیب سه اخطاره شده و دیدار هفته بعد با تیم فوتبال مس کرمان در هفته سی و سوم لیگ برتر را از دست بدهد.

در جمع بازیکنان تیم فوتبال صبای قم برای دیدار حساس هفته سی و سوم مسابقات لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور برابر مس کرمان، صبا بازیکنی ندارد که دچار مشکل باشد و دیگر بازیکنان صبای قم می‌توانند در این دیدار حساس خانگی در ترکیب صبا به میدان بروند.

حامد لک، مرتضی کاشی، غلامرضا عنایتی و اکبر صادقی نفراتی هستند که در حالی در ترکیب تیم فوتبال صبای قم مقابل نفت تهران قرار می‌گیرند که دو اخطاره محسوب می‌شوند و در صورت دریافت کارت زرد بازی بعدی تیم خود را از دست می‌دهند.

تیم فوتبال صبای قم بعد از تساوی بدون گل در دیدار خارج از خانه برابر تیم رده هشتم لیگ برتر یعنی داماش گیلان، این بار باید برابر مس کرمان به میدان برود.

صبای قم در حال حاضر تیم 48 امتیازی رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر است که در صورت کسب برتری در دو دیدار باقی مانده مقابل مس کرمان و سپاسی شیراز به لیگ قهرمانان آسیا راه خواهد یافت.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول